به گزارش ایرنا، حمید رضا مومنیان شامگاه سه شنبه در جشن پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در سالن رضوی کاشان افزود: دکتر روحانی همه را به انسجام و دعوت به همکاری فرا خواند و از همه گروه ها خواست که اعلام نظر کنند.
وی بیان کرد: در جشن امشب به کسانی که می خواستند دکتر روحانی را بدرقه کنند می گوییم که هیچ جامعه ای نخبگان خود را بدرقه نمی کند.
فرماندار کاشان تصریح کرد: مردم عزیز ایران به 3 برابر شدن یارانه نه گفتند و با بیداری و هوشیاری خود حماسه ای دیگر آفریدند.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کاشان نیز در این جشن اظهار داشت: انتخابات اخیر درغیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که باید از اینجا درود و صلوات به روح پر فتوح ایشان بفرستیم.
حسین خراسانی زاده گفت: حضور متعهدانه و آگاهانه مردم در این انتخابات نشان از هوشیاری و دور اندیشی مردم و جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
وی به حضور فعال جوانان و بانوان در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کاشان اشاره کرد و گفت: ستاد کاشان کاملأ مردمی بود که ثمره این فعالیت بی وقفه انتخاب دکتر روحانی بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه گذشته برگزار و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.