به گزارش ایرنا، علیرضا غیور عصر روز دوشنبه در همایش تجلیل از 260 نفر فرزندان ممتاز فرهنگیان اردستان در کانون شهید مفتح این شهرستان گفت: مردم متدین و انقلابی ایران طی 38 سال گذشته با حضور خود در صحنه های مختلف بویژه در عرصه انتخابات و انتخاب افراد اصلح نقش موثری در پیشبرد هدف های نظام اسلامی داشته اند.
وی با بیان این که یکی از ویژگی ها و شاخص های مهمی که مورد توجه همگان بوده فرهنگ ایرانی اسلامی است تصریح کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف نتیجه و آثار استعدادهای درخشان این خطه بوده است.
فرماندار اردستان گفت: یکی از بارزترین ویژ گی های شهرستان اردستان وجود مردم با سواد و با فرهنگ است و امروز شاهد تجلیل از دانش آموزان ممتازهستیم که مورد تقدیر قرار گرفته و روزی از چهره های نخبه استان و کشور خواهند شد.
غیور حضور دانش آموزان در انتخابات پیش رو برای آینده مدیریت شهر و کشور رامهم دانست و افزود: دانش آموزان با حضور خود می توانند به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.
وی تاکید کرد: باید به دور از هر نگاه و نگرش سیاسی به تکلیف خود عمل کرده و با شناختی که از کاندیداهای شورا و ریاست جمهوری دارید اصلح را انتخاب کنید.
غیور با اشاره به اینکه هر رای در سرنوشت شهر و کشور تاثیر گذار خواهد بود خاطر نشان کرد: روز جمعه 29 اردیبهشت با حضوری پرشور در پای صندوق های رای گیری چشم دشمنان نظام را کور و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
شهرستان اردستان دارای 500 نفر فرهنگی شاغل، 737 نفر بازنشسته، 4 هزار و 200 دانش آموز و 63 مدرسه در 118 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.