به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: با عوام فریبی، دروغ و شایعه پراکنی نمی توان رای کسب کرد و مردم همواره هوشیارند و بهترین انتخاب را برای شهر، روستا و کشور خود انجام خواهند داد.
وی تخصص و آگاهی را از مولفه های مهم مسئول نامزد اصلح بیان کرد و افزود: کسانی که بصیرت، آگاهی و دانش تخصصی پیرامون موضوعات شهر و کشور ندارند در صحنه های مدیریتی و کار موفق نخواهند بود و جامعه را با مشکل روبرو می کنند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معیارهای یک کاندید اصلح را بیان کردند که مردم باید با مطالعه کامل بر روی این مولفه ها، عملکرد افراد و برنامه های آنها بهترین را انتخاب کنند.
وی نامزدهای انتخاباتی را به دوری از تخریب یکدیگر توصیه کرد و گفت: نامزدها برنامه هایشان را ارائه دهند و برای کسب رای به تخریب روی نیاورند و با شایعه و تخریب سایر کاندیدها و سایر مسئولان به دنبال رای نباشند.
حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری باید از تحریک عواطف عمومی و زنده کردن زخم های گذشته و گفتارهایی که منجر به اختلاف در کشور می شود، دوری و همواره در فعالیت تبلیغاتی برنامه های خود را بیان کنند تا زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات فراهم شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.