به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رسول زرگرپور در مراسم بهره برداری از مرکز بهداشتی و درمانی خیرساز مرحوم مسیبی شهر گز بُرخوار، افزود: یکی از اقدام های خوب و اثرگذار دولت یازدهم اجرای طرح تحول نظام سلامت است.
وی با اشاره به اقدام های انجام شده در بخش بهداشت و سلامت استان اصفهان پس از تصدی دولت تدبیر و امید گفت: تا پیش از اجرای این طرح در استان اصفهان 6 هزار تخت بیمارستانی وجود داشت ولی در دولت تدبیر و امید یک هزار و 200 تخت به تخت های بیمارستانی اصفهان افزوده شد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه کارهای بزرگ را با بهانه های مختلف نمی توان زیرسوال برد، افزود: در این مدت 200 هزار متر مربع فضای بیمارستانی بازسازی و بیش از 10 هزار میلیارد ریال در قالب طرح تحول سلامت هزینه شده است.
استاندار اصفهان تاکید کرد: با اجرای این طرح روستائیان کمتر از سه درصد و شهر نشین ها تنها 6 درصد از هزینه های درمان خود را پرداخت می کنند.
وی اضافه کرد: نمی توان به دلیل مسائل جناحی و سیاسی دستاوردهای بزرگ این دولت را که دستاوردهای نظام است، نادیده گرفت و زیر سوال برد.
زرگرپور با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از 600 مجمع خیریه بصورت تخصصی فعالیت می کنند، گفت: در شهرهای کوچک و با سابقه مانند شهر گز حضور خیران بیشتر دیده می شود.
مرکز بهداشتی و درمانی خیرساز مرحوم مسیبی در شهر گز بُرخوار از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه با زیربنای یکهزار و 900 متر مربع و اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال ( شامل 15 میلیارد ریال از محل کمک خیران و 10 میلیارد ریال از محل طرح تحول نظام سلامت) احداث شده است.
شهر گز با 23 هزار تن جمعیت یکی از قدیمی­ ترین شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه و در 18 کیلومتری شمال اصفهان است.
این شهر دارای یک نوع گیاه تیغ دار بیابانی با رویش زیاد به نام گز است.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.