مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 12و 54 دقیقه ظهر امروز وقوع حریق در یک کارگاه تولیدی کفش به مساحت 150 مترمربع واقع در خیابان شیخ طوسی شهر اصفهان به سامانه 125 اطلاع داده شد و تیم های اعزامی در کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.
محمد شریعتی افزود: حریق در کارگاه های کوچک و بزرگ تولید کفش بدلیل وجود مواد سریع الاشتعال مانند چسب، تینر، چرم و فوم بصورت تصاعدی گسترش یافته بود و شعله های آتش از سقف این کارگاه زبانه می کشید.
وی گفت: با توجه به شدت حریق، ستاد فرماندهی علاوه بر اعزام کامل سه ایستگاه 7 و 19 و 24، پنج دستگاه خودروی اطفا سنگین به همراه دو مدیر منطقه و سه مسئول ایستگاه را از دیگر مناطق به محل حریق اعزام کرد.
وی تصریح کرد: آتش نشانان در عملیاتی دشوار توانستند حریق را مهار و اطفاء و از سرایت آن به سایر نقاط همجوار کارگاه جلوگیری کنند.
شریعتی گفت: این حادثه با وجود وسعت زیاد خسارت جانی نداشت و تنها دارای خسارت مالی بود.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: منشاء بروز حریق توسط کارشناسان علت یابی حریق با نمونه برداری پسماند و بررسی میدانی از محل در دست بررسی است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در 24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در 15 منطقه شهر اصفهان در حال خدمات رسانی است.
ت/7135/ 6027 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.