یک‌فعال سیاسی و مدنی اصلاح‌طلب گفت: کسی که در شهرداری تهران تفکیک جنسیتی ایجاد کرده چگونه می‌تواند در مورد جایگاه زنان صحبت کند؟ کسی که با فرهنگ نظامی برخورد کرده و آموزش موسیقی را در فرهنگسراهای خود منع کرده چگونه امروز می‌تواند داعیه دار موسیقی شود؟

به گزارش ایلنا، فخرالسادات محتشمی‌پور در ستاد بانوان حسن روحانی در اصفهان اظهار کرد: دروغ و نیرنگ و فریب در سال ۸۸ پایه‌گذاری شد و امروز نیز مدلی دیگر از این نوع ارائه می‌شود. البته پس از برملا شدن این دروغ‌ها و نیرنگ‌ها بود که ملت در سال ۹۲ به پیروزی رسید و دولت تدبیر و امید سر برافراشت.

این فعال سیاسی و معدنی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه در آن زمان به افرادی که افترا زده شد فرصت پاسخگویی ندادند، تصریح کرد: امیدواریم که امروز و پس از افتراهایی که به وزرای دولت مستقر زده می‌شود آن‌ها فرصت پاسخگویی پیدا کنند چرا که عجیب و غریب آمارهای دروغ منتشر می‌کنند. البته امروز ملت ایران آگاه‌اند، مقایسه می‌کنند و سنگ محک دست این ملت هست و مردم دیگر با این دروغ‌ها فریب نمی‌خورند.

محتشمی‌پور اضافه کرد: مگر دولت قبل بارها اعلام نکرد آمده تا فقر و فساد را ریشه‌کن کند و از مستضعفین دفاع کند ولی آیا فقر ریشه‌کن شد؟ فساد ریشه‌کن شد؟ مسائل اخلاقی و آسیب اجتماعی هم که می‌بینیم چگونه است و مردم امروز کاملاً آگاه‌اند.

وی با بیان اینکه البته باید به این نکته توجه داشت که رأی ما همیشه در معرض لرزش و تلاطم است، اظهار کرد: سال ۹۲ ما با تیم امید خود پیروز میدان شدیم، ما می‌دانستیم که آقای روحانی چه ویرانه‌ای را تحویل گرفته است و می‌دانستیم که مشکلات پیش پای ایشان راحت حل شدنی نیست. این آقایان امروز با چه مبنایی در مورد افزایش یارانه صحبت می‌کنند؟

این فعال اصلاح‌طلب با تأکید بر این موضوع که اگر امروز مجلسی داریم که از مردم حمایت می‌کند به خاطر رأیی است که در سال ۹۲ به صندوق انداختیم و آقای روحانی را رئیس‌جمهور منتخب کردیم، گفت: مجلس امروز مجلس موافق صلح و برجام است زیرا سال ۹۲ و ۹۴ مردم به آرامش رأی داده‌اند. امروز کاندیداها باید صحبت کنند ولی صادقانه صحبت کنند. کسی که در شهرداری تهران تفکیک جنسیتی ایجاد کرده چگونه می‌تواند در مورد جایگاه زنان صحبت کند؟ کسی که با فرهنگ نظامی برخورد کرده و آموزش موسیقی را در فرهنگسراهای خود منع کرده چگونه امروز می‌تواند دایه دار موسیقی شود؟ بهتر نیست به جای حمله، تهمت، دروغ و افترا برنامه‌های اصلی خود را ارائه کنید. به نظر می‌رسد برنامه اصلی را ارائه کنید رأی بیشتری داشته باشید تا این‌که مدام بخواهید برای رأی دروغ بگویید و اتهام بزنید؟

وی تأکید کرد: شرایط فشار ایجاد کرده‌اند و بعد می‌گویند نقد کنید. مگر یاشار سلطانی یک مطلب ننوشت او را زندانی کردید، مگر محمود صادقی یک انتقاد نکرد درب منزلش می‌خواستید او را ببرید. دوستان عزیز دم خروستان پیدا شده است.

وی به بحث فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز این فضا کمک شایانی به پیام‌رسانی و ارتباطات کرده است ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیش آمده‌ایم ما به صحبت‌های امام(ره) توجه داریم ایشان اعلام می‌کنند که به پشتوانه این ملت دولت تعیین می‌کنند و این یعنی کوبیدن پایه‌های جمهوریت، ما اصلاح‌طلب هستیم ما مطالباتمان را با زمان و مکان اصلاح می‌کنیم.

شما نقد می‌کنید ولی شلاق نمی‌خورید، ما نقد کردیم و شلاق خوردیم

این فعال سیاسی مدنی اضافه کرد: شما نقد می‌کنید ولی شلاق نمی‌خورید، ما نقد کردیم و شلاق خوردیم. امروز می‌خواهند تلگرام را فیلتر کنند، ولی این دولت محکم پای صحبتش با جوانان ایستاده است.

محتشمی پور با طرح این سئوال که شما چگونه یک دوره ۴ ساله را همواره سیاه دیده‌اید، افزود: سئوال اینجاست که آیا سیاه نشان دادن چهار سال فعالیت یک دولت در نظام جمهوری اسلامی تضعیف نظام محسوب نمی‌شود؟ در شرایط بحرانی امروز منطقه و خاورمیانه کشور ما نیازمند صلح و آرامش است کشور نیازمند تداوم برجام است باید نگران برهم خوردن این آرامش باشیم. ما نیازمند آینده‌ای روشن برای این کشور هستیم.

می‌خواهیم ستاره‌های کشور در ایران بدرخشند

وی تأکید کرد: ما می‌خواهیم ستاره‌های کشور در ایران بدرخشند نه در خارج از کشور . ما باید فشارها و محدودیت‌ها را برداریم و اجازه دهیم رشد در کشور اتفاق بیافتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.