**رسول زرگرپور استاندار اصفهان با بیان این که مشکل کم آبی، همه گیر است و همه شهرستان ها به نوعی با آن دست و پنجه نرم می کنند بر لزوم پرهیز از بزرگ نمایی در این زمینه توسط برخی شهرستان ها تاکید کرد.

**ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم دو مانع بزرگ در راه پیشرفت و توسعه کشور یعنی تفکر پوپولیستی و تحریم های هسته ای را برداشت.

**ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب در اصفهان افتتاح شد.

** فریدون اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از آغاز فرایند تشکیل انجمن های میراث فرهنگی در روستاهای تاریخی خبر داد.

** کار عملیات اجرایی برج فناوری مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دارای پیشرفت فیزیکی 85 درصدی است و زمان تحویل واحدهای آن تا پایان سال 97 پیش بینی می شود.

**تیم بانوان استان اصفهان در رقابت های شطرنج قهرمانی کارگران کشور به میزبانی بجنورد خراسان شمالی به مقام نخست دست یافت.

**علی صفایی دبیر هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان از برگزاری هفتمین دوره مسابقات شترسواری قهرمانی کشور در روستای تاریخی مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان خبر داد.

**رسول زرگرپور استاندار اصفهان گفت: آمار ورود گردشگران خارجی در فروردین سالجاری به اصفهان با ثبت رکورد بی سابقه 85 هزار گردشگر و رشد 800 درصدی، رکورد 40 سال گذشته را شکست.

**حسنعلی رحیمی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برای مبارزه با آفت سِن در استان اصفهان در سال زراعی جاری51 شبکه مراقبت دولتی و 35 شبکه بخش خصوصی در استان اصفهان فعالیت می کنند.

**قاسمعلی جباری رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه ‌گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنایع الکترونیک و ارتباطات از بخش‌های رو به توسعه در استان است که می‌تواند زمینه جذب سرمایه‌ گذاران چین را فراهم سازد.

**محمد حسن قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آمارها نشان از رشد 54 درصدی ارتقای کیفیت سلامت مدارس در سالجاری و انتخاب مدارس برتر در بحث مروج سلامت نسبت به سال گذشته دارد.

**محمدعلی طرفه معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: طرح اصلاح مدیریت شهرداری های استان، انجام و به شهرداری ها ابلاغ شد.

**همزمان با ششمین روز از هفته کار و کارگر، در مراسمی از 66 کارگر نمونه و تلاشگر استان اصفهان تجلیل شد.

گ/6994/6027 *خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.