*** آیین اختتامیه اولین جشنواره شعر استانی نهج البلاغه ' بهشت بیان ' در هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان برگزار می شود.
به گفته دبیر علمی این جشنواره، حدود یکصد اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره اثر رسیده است که در نهایت ۵نفر تقدیر و تجلیل و پنج نفر برگزیده نهایی انتخاب می شوند.
این جشنواره با سه محور، اهمیت جایگاه نهج البلاغه بعد از قرآن کریم، نقش محوری توحید و عدالت در نهج البلاغه، اهمیت الگوپذیری از فرامین امیرالمومنان است که هر شاعر می‌تواند متناسب با این محورها سه اثر به دبیرخانه ارسال کند.

*** نشست خبری جشنواره ' اصفهان شهر شادی های دیجیتالی' در سالن کنفرانس سرای ورزشکاران با حضور نماینده وزارت ورزش و رییس انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور تشکیل می شود.
این جشنواره در قالب نمایشگاه باور 3، همزمان با هفته نکوداشت اصفهان با همکاری کمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک استان اصفهان و مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان برگزار می شود.
ورزش های الکترونیک (Electronic Sports)، واژه ای است که به رقابت های سازماندهی شده بازی های ویدئویی اطلاق می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بعنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 /6027** خبرنگار: هُدا استکی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.