به گزارش ایرنا، شهردار شهرضا در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: این پروژه ها شامل مجتمع تجاری باغ ملی،‌ مجموعه فرهنگی بانوان، ایستگاه آتش نشانی شماره 2، بهسازی محوطه کارخانه نوین، بلوار حکیم قشقایی، بلوار آیت الله طالقانی و خیابان گاز، مهمانسرای شهرداری،‌ خیابان برج عسگر، باغ موزه شهرداری و جاده دسترسی اسلام آباد است.
رحیم جافری تصریح کرد: مجتمع تجاری باغ ملی با هزینه بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث شده است.
جافری افزود: این مجتمع شامل یک طبقه پارکینگ و دو طبقه واحد تجاری شامل 133 مغازه با مساحت کل زیربنای 9 هزار و 700 مترمربع است.
وی اظهار داشت: مجموعه فرهنگی باغ بانوان شهرضا با مساحت 17هزار مترمربع و هزینه بالغ بر 10میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
شهردار شهرضا گفت: بلوارهای حکیم قشقایی و آیت الله طالقانی به ترتیب با مساحت یکهزار و 300 و یکهزار و 800 متر طول و خیابان گاز با مساحت 3هزار مترمربع به بهره برداری رسید.
جافری، هزینه احداث بلوار حکیم قشقایی را بالغ بر 7 میلیارد ریال، بلوار آیت الله طالقانی را بالغ بر 4 میلیارد ریال و بلوار خیابان گاز را بالغ بر 6 میلیارد ریال اعلام کرد.
شهردار شهرضا، مساحت ایستگاه آتش نشانی شماره 2 این شهر را 330 مترمربع و هزینه احداث آن را بالغ بر 3 میلیارد و200میلیون ریال ذکر کرد.
جافری همچنین از اتمام پروژه بهسازی محوطه کارخانه نوین و احداث بازارچه مشاغل خانگی شهرضا خبر داد و گفت: مساحت این پروژه 2 هزار و 250مترمربع و هزینه آن یک میلیارد و 200میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: مهمانسرای شهرداری شامل سالن پذیرایی و دو اتاق با امکانات مورد نیاز به مساحت 198 مترمربع و هزینه بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال است.
جافری اظهار داشت: خیابان برج عسگر با هزینه بالغ بر 60 میلیارد و500میلیون ریال، باغ موزه شهرضا با هزینه 5 میلیارد ریال و جاده دسترسی اسلام آباد با هزینه یک میلیارد و200میلیون ریال در حال اجراست.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.