امید نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به فیلم محصول مشترک ایران و ایتالیا اظهار داشت: فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ایتالیا مهرماه کلید می‌خورد که لوکیشن اصلی این فیلم در اصفهان است.

وی افزود: کارگردانی این کار با من بوده که توسط کمپانی خان فیلم سپاهان و کمپانی درسو از ایتالیا است، بخش‌هایی از این فیلم در بولونیای ایتالیا و بخش‌های دیگر در اصفهان و کرمان تصویربرداری می‌شود.

نیازگفت: این فیلم قصه عجیبی دارد، 6 ماه روی فیلمنامه، تولید و ترغیب ایتالیایی‌ها و اینکه در سینمای ایران اقدام کنند کار شده؛ در حال حاضر اسم آن ناکجا آباد است ولی ممکن است تغییر کند.  

وی هم‌چنین به تولید فیلم دیگرش اشاره کرد و گفت: فیلم عزیز میلیون دلاری آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند این فیلم از ترکیب هنرمندان تهرانی و اصفهانی بوده و به نوشته و کارگردانی خودم است.

کارگردان اصفهانی خاطرنشان کرد: داستان در رابطه با مردی است به نام اردشیر مشکین که 8 بار مرده و زنده شده، او یکی از افراد متمول و پولدار دنیا است اما برای به جای گذاشتن ارثش وارثی ندارد؛ یک نوه داشته که گم شده و قصه حول و حوش این مردم رقم می‌خورد.

وی اظهار داشت: در این فیلم هنرمندان هوشنگ حریرچیان، علی صادقی، رضا شفیعی‌جم، امیر غفارمنش و افسانه ناصری و سایر هنرمندان اصفهانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند الان در مرحله صداگذاری و آخرین مراحل را طی می‌کند تا وارد رسانه شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 626146
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.