روزنامه 'نسل فردا' در مطلبی به نقل از نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رد صلاحیت ها پیگیری می شود، نوشت: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زیر نظر مجلس شورای اسلامی است و در اولین گام پنج نفر بعنوان هیئت مرکزی نظارت بر شوراها از سوی مجلس انتخاب می شوند و تمامی امور اجرایی و نظارت بر انتخابات شورا در کشور توسط این هیئت رصد و کنترل می شود.
حیدرعلی عابدی با بیان اینکه در هر استانی یک هیئت مرکزی استان تشکیل می شود ، افزود: در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان حجت الاسلام سالک، حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر ترکی از میان نمایندگان استان بعنوان هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در این استان انتخاب شدند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان نوشت: لازمه حضور حداکثری مردم، رقابت نمایندگان سلایق مختلف است.
سیدرضا عقدایی در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان افزود: روند برگزاری انتخابات تاکنون به خوبی و در سلامت کامل پیش رفته است و باید با جدیت و کوشش تا پایان انتخابات ادامه یابد.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از استاندار اصفهان با انتقاد از مدیریت شهری برای گرامیداشت روز اصفهان در اردیبهشت نوشت: جشن بگیرند اما نه به نام 'روز اصفهان'.
رسول زرگرپور در جلسه تعیین تکلیف نامگذاری روز اصفهان افزود: مدیریت شهری هفته ای را در اردیبهشت ماه بعنوان هفته نکوداشت اصفهان برگزار می کند که با انتقاد کارشناسان و اساتید دانشگاه مواجه شده است.
زرگرپور با بیان اینکه برخی از اساتید دانشگاه اول آذرماه را بعنوان روز اصفهان نامگذاری می کنند، گفت: در سال گذشته نکوداشت اصفهان در هر دو زمان برگزار شد که باید با هم افزایی بهتر و بیشتر، زمان مشخصی برای این روز معین شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه طبق آمار بدست آمده، متوسط سن شروع اعتیاد به مواد مخدر در ایران 21 سالگی است، نوشت: برخی از افراد از سنین پایین تر به سمت این مواد می روند.
مجتبی ناجی افزود: رفتارهای اعتیادی در انسان فقط مختص مواد مخدر نیست و در حال حاضر آن چیزی که در کشور ایران بیشتر از هر چیزی نگران کننده است، اعتیاد مردم به فضاهای مجازی و اعتیاد جوانان به بازی های رایانه ای و شبکه های اجتماعی است.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی با انتخاب تیتر مصوبه های کاغذی در اصفهان' نوشت: مشکلات تولید در اصفهان با 128 مصوبه شورای گفت و گو حل نشد!
این روزنامه در ادامه این مطلب افزود: در اغلب کشورهایی که دولت ها دخالت گسترده ای در اقتصاد دارند، تلاش می شود که با حفظ موقعیت دولت در اقتصاد، برخی موانع پیش روی فعالیت بخش خصوصی برداشته شود، در ایران نیز برای تقویت بخش خصوصی تلاش های گسترده ای شده است، به اندازه ای که امروزه این بخش بیش از گذشته در اقتصاد ایران نقش ایفا می کند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان نوشت: گشت های کمین در استان اصفهان در نوروز سال 96 در مناطق فعال بوده اند که بطور کلی با کاهش دو درصدی کل سرقت ها، افزایش 10 درصدی کل کشفیات، کاهش 32 درصدی جرائم مهم و 27 درصدی سرقت به عنف روبرو بوده ایم.
ستار خسروی افزود: در دو سال گذشته اشراف اطلاعات بر سکنات و حرکات مجرمان و خنثی سازی جرائم را بصورت موفق انجام دادیم که از جمله آنها می توان به انهدام 193 باند در سال 95 و افزایش برخورد با مجرمان و جرائم خشن اشاره کرد که همین رویکرد خوب دستگاه قضایی به پلیس بسیار کمک کرد.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با انتخاب تیتر'سناریو بافی برای ریسباف' نوشت: آیا کارخانه تاریخی اصفهان به موزه تبدیل می شود؟
این روزنامه در ادامه مطلب خود افزود: دیوار زردرنگ طولانی با سردری کهنه که عبارت شرکت ملی ریسباف(سهامی خاص) بر روی آن نقش بسته و دو در همیشه بسته که در انتداد خیابان های هفت دست و چهارباغ بالا کشیده شده را خیلی از شهروندان اصفهان دیده اند.این بنا که این همه بی سر و صداست روزگاری نه چندان دور،برو بیای زیادی داشته و بسیاری از خانواده های اصفهانی از اشتغال در دو کارخانه ریسباف و بافناز زندگی می گذراندند. حالا اما ریسباف به عرصه ای ثبت شده در فهرست میراث ملی ایران مبدل شده و در انتظار تبدیل شدن به موزه بزرگ اصفهان است.حرف و حدیث هایی پیرامون یک آگهی جذب سرمایه گذار برای این مجموعه این پرسش را مطرح می کند که چه سناریویی در انتظار ریسباف است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از استاندار اصفهان نوشت: ایجاد یک هلدینگ مالی و اعتباری برای حمایت از سرمایه گذاری در استان بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و به زودی هیات مدیره آن نیز مشخص می شوند.
رسول زرگرپور در چهل و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که با محوریت اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برگزار شد، افزود: در رابطه با مسائل اقتصادی مباحث زیادی مطرح شده، ولی یکی از اصلی ترین موضوعات در فرمایش رهبر انقلاب این است که اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی وظیفه تک تک نهادها و ارگانها و قوه ها بوده و تنها مختص به قوه مجریه نیست.
گ 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.