به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان ضمن اشاره به 15 رجب سالروز رحلت حضرت زینب (س) و عرض تسلیت به این مناسبت اظهار داشت: حضرت زینب (س) از یک نظر ام المصائب و مادر بزرگوارشان حضرت زهرا (س) نیز ام المصائب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروزه یزیدیان زمان به حرم حضرت زینب (س) حمله کردند، خاطرنشان کرد: داعشی‌های امروز جاماندگان یزیدیان عصر امام حسین (ع) هستند و مدافعان حرم از سراسر کشورهای مسلمان به جهت دفاع از حرم حضرت زینب (س) جانانه به سوریه اعزام می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به 21 فروردین سالروز فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن تصریح کرد: 140 واحد مسکونی توسط خیرین، بنیاد مسکن کاشان، نهادها شامل شهرداری، فرمانداری و غیره در کاشان تاسیس و تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

نمازی ضمن اشاره به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: براساس اصل 123 قانون اساسی، ارتش وظیفه حفظ از اراضی کشور را برعهده دارد و ارتش ایران یک مزیت نسبت به سایر ارتش‌های جهان دارد و آن عنصر ایمان است و هیچ ارتشی در جهان این ویژگی را ندارد و این مهم مایه افتخار است.

وی ضمن اشاره به دیدار مسئولان با رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد: در نظام اسلامی باید احکام و سبک زندگی اسلامی پیاده شود و فرهنگ جامعه باید منطبق با موازین اسلام باشد و مسئولان نیز باید در خدمت به مردم باشند و به قصد قربت عمل کنند و از آن وارداتی که سبب تعطیلی کارخانه‌های داخلی می‌شود، جلوگیری شود.

امام جمعه کاشان گفت: انتخابات مانند هر فعل مکلف دارای حکم است و فقه انتخابات نیز به هواداران، نامزدها و رای دهندگان نسبت داده می‌شود و هرکس که می‌خواهد در شورای شهر نامزد شود باید نسبت به دیگران تحصیلات عالی‌تر و طهارت بالاتری داشته باشد و هرکس خود را در این حد دید باید نامزد شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هواداران نیز با بررسی‌های لازم از فردی که شرایط کاملتری دارد طرفدار کنند، افزود: یک کاندیدا حق ندارد در مورد دیگری غیبت کرده و تهمت بزند و هواداران نیز حق ندارند از کاندیدای دیگری بدگویی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615541
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.