به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم اظهارداشت: یکی از سرمایه‌های بزرگ جهان اسلام‌ قدرت علمی و توانایی آن در تمام حوزه‌ها است که به عنوان ابزار و متد بازدارنده در مقابل دشمنان از آن استفاده می‌شود.

فرماندار کاشان وجه امتیاز ایران با سایر حکومت‌ها را برخورداری از محتوای اسلام در اداره ی حکومت دانست و افزود: آنچه مایه وحدت و انسجام دنیای اسلام شده است به دلیل وجود رهبری در ایران و قوانین حاکم برمبنای اسلام است.

مومنیان بیان داشت: هدف دشمنان اسلام برچیده شدن بساط اسلام در جهان است و اگر به بهانه سلاح و هسته‌ای اقدام به خشونت و جنگ می‌کنند، بواسطه پشتیبانی کشورهای مسلمان تمام توطئه‌ها و نقشه‌هایشان از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه انسجام، شناخت و بصیرت مردم از اسلام موجب پیروزی مسلمانان می‌شود، تصریح کرد: ایران و افغانستان وجوه مشترک بسیاری همچون فرهنگ، زبان، دین و پیامبر و اهداف مشترکی در پیاده کردن اهداف اسلامی با یکدیگر دارند و تبعات جنگ برای مسلمانان و مردم را درک می‌کنیم.

فرماندار ویژه کاشان خاطرنشان کرد: با انسجام، وحدت، دقت و بصیرت رفتار دشمنان علیه مسلمانان را رصد می کنیم و تلاش می‌کنیم برحسب قوانین اسلام و قرآن عمل کنیم و متوجه اهداف اسلام در جهان باشیم.

مومنیان مطرح کرد: در قبال اینکه انسان هستیم و بنا به فرموده‌های پیامبر(ص)  موظف هستیم به نحو احسنت پذیرای اتباع خارجه باشیم و همچنین شهدای مدافع حرم بدون شک در مسیر مسلمانان همچون قطب نمایی هستند که راه صحیح را به ما نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612149
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.