حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اینکه امروز مرحله دوم فرآیند انتخابات مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات پیش‌رو برگزار شد اظهار داشت: انتخاب کاندیداهای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورای شهر قسمت تکمیلی کار مجمع اصولگرایان بود که امروز دومین مرحله فرآیند انتخابات مجمع اصولگرایان اصفهان برگزار شد.

وی از همه افرادی که به عنوان کاندیدا و اعضای مجمع و افرادی که پیرامون کار برای بهتر برگزار شدن جلسه امروز تلاش کردند تشکر کرد و افزود: از حضور اعضای شورای عالی مجمع تشکر ویژه دارم.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: ما در فرآیند انتخاب کاندیداهای شورای شهر مرحله دومی را پیش‌بینی کرده بودیم، طبیعتا برای 26 نفر که در مرحله نخست از مجمع اصولگرایان رای کسب کردند، باید مرحله دومی را پیش بینی می کردیم که در این مرحله تعدادی از افراد را جایگزین کنیم.

وی ادامه داد: 4 نفر از 26 نفری که در دو برابر ظرفیت ما در نشست نخست از مجمع اصولگرایان رای کسب کردند انصراف دادند و جای این تعداد در مجمع خالی شد.

باطنی گفت: زمان ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر چهره‌هایی ثبت نام کرده بودند که به جای 4 نفر انصراف داده، امروز در فرآیند انتخابات جایگزین شدند و امروز اسامی حدود 38 نفر در اختیار مجمع اصولگرایان قرار داشت.

وی بیان کرد: این افراد با ارائه نقطه نظرات خود به لیست راه پیدا کردند و تعرفه‌های رای گیری را مجمع اصولگرایان میان این افراد توزیع کرد. قاعده به این صورت بود که تعرفه‌ها 4 نفره باشد اما چون در مرحله نخست 26 نفری که انتخاب شده بودند، حداقل یک سوم آرا مجمع را داشتند بنا شد در مرحله دوم کف آرا افراد یک سوم و سقف آن هم یک سوم عدد اعضای شرکت کننده و رای دهنده در نظر گرفته شود.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره  به اینکه 4 نفر حائز حداقل یک سوم رای اعضا شدند، اظهار داشت: همچنین 10 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی واجد شرایط مجمع اصولگرایان بودند، که با دریافت فرم رزومه و حضور در مجمع اصولگرایان نقطه نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها مطرح شد.

وی اضافه کرد: نهایتا تعرفه 3 نفره توزیع و رای گیری شد، از آن جایی که 3 نفر مدنظر داشتیم ولی چون دو نفر آخر "هم رای" شده بودند، 4 نفر به عنوان گزینه‌هایی که شورای هماهنگی نسبت به آن‌ها باید بررسی و مصاحبه کند در این مرحله از مجمع رای دریافت کردند.

منتخبان اولیه مجمع اصولگرایان اصفهان برای حضور در لیست واحد مجمع در انتخابات شورای اسلامی شهر به شرح زیر هستند:

راضیه امام جمعه، احمد امین پور، رضا امینی، زینب ایزدیان، حبیب الله بهرامی، محمدبیگ، مصطفی بهبانی، حبیب الله تحویل پور، عبدالرسول جانثاری، عباس حاج رسولی ها، کیومرث حاج رحیمیان، سید مرتضی حسام نژاد، بابک حیدری، عدنان زادهوش، رحیم زهتاب، غلامحسین صادقیان، نورالله صلواتی، محمدرضا فلاح، وحید فولادگر، ابوالفضل قربانی، منصور کاشانی، فضل الله محلوجی، محمودمحمود زاده، منوچهر مهروی پور، رسول میر باقری، کریم نصر اصفهانی.

با توجه به تعداد افراد منصرف شده نام‌های زیر به لیست مجمع اضافه شد: مهدی آقاجان فشارکی، کمال حیدری، ابوالقاسم گلستان نژاد، سید حمید هاتف الحسینی.

همچنین برای ادامه فرآیند انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اسامی زیر به ترتیب حروف الفبا معرفی شدند: حمید رسائی، نصرالله سخاوتی، حسن کامران دستجردی، محسن نصری.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607420
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.