*** نماز عبادی، سیاسی جمعه به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، امروز در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ قاسم هاشمی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان بمناسبت تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و افتتاح حساب شماره 100 به فرمان امام خمینی (ره) است.

*** مراسم افتتاحیه مرحله حذفی رقابت‌های تنیس جام دیویس گروه 2 آسیا و اقیانوسیه، امروز با حضور تیم ملی ایران و ویتنام در آکادمی تنیس آپادانا واقع در مجموعه ورزشی 22 بهمن اصفهان برگزار می شود و این رقابت ها به مدت سه ادامه خواهد داشت.
این رقابت ها بر مبنای 3 ست از 5 ست برگزار می شود.
شاهین خالدان، حمیدرضا نداف، امیروالا معدنچی و اشکان شکوفی با هدایت سعید احمدوند تیم ملی ایران را تشکیل می دهند.
تیم های ملی ایران و ویتنام به ترتیب روزهای شنبه و دوشنبه وارد اصفهان شدند و تمرینات خود را دو نوبت صبح و عصر آغاز کردند.
پس از این که تیم ملی تنیس ایران برابر پاکستان در گروه دو جام دیویس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد، برای ماندن در گروه دو آسیا و اقیانوسیه باید به مصاف تیم ملی ویتنام برود.
جام دیویس مهمترین مسابقات تنیس تیمی بین‌المللی مردان جهان و بزرگترین تورنمنت ورزشی سالانه دنیا به شمار می رود، این رقابت ها توسط فدراسیون بین‌ المللی تنیس برگزار می‌شود.
گروه اول که گروه جهانی نام دارد از 16 تیم تشکیل شده است، سایر تیم‌ها در سه منطقه آمریکا، آسیا- اقیانوسیه و اروپا-آفریقا قرار می‌ گیرند و قهرمان هر گروه به گروه بالاتر صعود می ‌کند.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بعنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6027** خبرنگار: هُدا استکی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.