جواد رمضانپور عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز بیشترین بارش در روستای بغم در دهستان علیا با 19 و 9 دهم میلیمتر به صورت باران بوده است.
وی خاطرنشان کرد: میزان بارش در سال زراعی جاری در شهرستان اردستان به 72 و نیم میلیمتر رسیده که نسبت به سال قبل که 64 و نیم میلیمتر بوده، 10 درصد افزایش داشته است.
رئیس اداره هواشناسی اردستان با بیان این که از جمعه شب گذشته بارش باران در این شهرستان آغاز شده است گفت: میزان بارش در شهر اردستان 13 و 8 دهم میلیمتر بوده است.
رمضانپور با اشاره به این که بارش باران، منطقه های دیگر شهرستان را نیز در بر گرفته است افزود: در شهر زواره شاهد بارش 9 میلیمتری بوده ایم و بیشترین بارندگی در منطقه بغم با 19 و 9 دهم میلیمتر بوده و کمترین بارش باران در شهر مهاباد اردستان به میزان 2 میلیمتر بوده است.
وی گفت: بارش باران در روستاهای سرجهن 5 میلیمتر، کچوسنگ 8 میلیمتر، تورزن در دهستان سفلی 15 میلیمتر، شهراب 11 میلیمتر ، جان آباد 12میلیمتر و در بخش زواره و در زفرقند 14 و در نیسیان و کاشانک در دهستان برزاوند 12 میلیمتربوده است.
رمضانپور با بیان این که این سیستم بارشی تا پایان امروز از منطقه اردستان خارج می شود افزود: بارش‌ ها از سه روز دیگر به صورت مجدد آغاز خواهد شد.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.