به گزارش ایرنا، حسین تقدیری، جواد صدیقیان، رضا بهرامی نژاد، مهدی عموزاده، احسان تقی زاده، محسن کرمانی، مجید فائض پور و رحمت الله مهدی به عنوان اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان انتخاب شدند.
هم چنین علی کربلایی، عباس آقا عمویی، حسین سلمانی، سید جعفر فاطمی و سید علی اکبر سادات الحسینی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
فرماندار آران و بیدگل شامگاه جمعه در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم زمینه مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو را فراهم کنیم.
ابوالفضل معینی نژاد افزود: قانون مداری زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است و انتخابات پرشور، سالم و قانونی با مشارکت حداکثری در این شهرستان خواهیم داشت.
وی اجرای قانون برای حفظ و صیانت از رای مردم را مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با فراهم کردن زمینه اعتماد و ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها مشارکت حداکثری مردم را بوجود آورده و در نهایت این آزمون حساس را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
وی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و شفاف سازی، خاطر نشان کرد: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت برگزاری انتخابات از برجسته ترین وظایف دست اندرکاران و مجریان است.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.