به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، اظهار کرد: ناجا در چند جبهه از جمله مبارزه بی امان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، پرچمدار شهدا و در خط مقدم این مبارزه قرار دارد.
وی هم چنین از فضای مجازی به عنوان تهدید کننده فکر جوانان یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با جرائم این فضا که فکر و ذهن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را تخریب می کند، برخورد می کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش، اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه و فرمانده معظم کل قوا هم در زمان امام خمینی (ره) و هم در زمان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار نیروی انتظامی ذکر کرد.
سردار آقاخانی، همراهی کامل و دقیق با دولتمردان در ماموریت های نیروی انتظامی به خصوص مبارزه با کالای قاچاق را از جمله ویژگی های برجسته ناجا بیان کرد.
وی از مردم به عنوان سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره همراه و همگام با مردم بوده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان هم چنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: امنیت و آسایش امروز مردم ایران و هرچه در این کشور بدست آمده است، حاصل فداکاری ها و مدیون خون شهداست.
سردار آقاخانی تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تعامل با دستگاه قضا به مردم شریف ایران خدمت رسانی می کند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: بسط و گسترش فرهنگ انقلابی اسلامی و انقلابی بودن و همچنین توجه به علم، تحقیقات و پژوهش برای پیشبرد اهداف این نیرو از دیگر ویژگیهای مهم ناجا در کشور است.
وی استفاده کامل و جامع از فرهنگ دوران دفاع مقدس را که یک ذخیره ناتمام است نیز از اولویت های مهم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برشمرد و تاکید کرد: پیوند ناجا با ایثارگران و بخصوص خانواد معزز شهیدان ناگسستنی است.
بگفته وی نیروی انتظامی بیش از سه هزار و 500 شهید در ارتباط با مواد مخدر تقدیم نظام کرده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این نیرو در استان اصفهان رتبه نخست حفظ قرآن کریم در کشور را کسب کرده است گفت: سه هزار و 500 نفر از کارکنان نیروی انتظامی حافظ قرآن مجید هستند.
وی هم چنین با بیان این که هجمه سنگین دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف شروع شده است، گفت: هشیاری دولتمردان، سیاسیون و سیاست خارجی و دستگاه های مختلف دفاعی با اشراف کامل اطلاعاتی که دارند، توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.
در این آئین سرهنگ علی پورکاوه به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کاشان معرفی و از خدمات سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده پیشین تجلیل شد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.