علی محمد حق پناه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در زمینه پیشگیری و ارائه خدمات درمان سرپایی به بیماران و کارگران همه تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در دو ماه گذشته و در ایام شیوع کرونا ابراز داشت: این خدمات هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم ارائه شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کاشان با بیان اینکه در دو ماهه اخیر ۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی به واحدهای طرف قرارداد اعم از دولتی، دانشگاهی و خصوصی پرداخت شده است، تصریح کرد: با پرداخت این مطالبات واحدهای مذکور توانستند بخشی از نیازهای دارویی و تجهیزات مورد نیاز خود برای خدمت به شهروندان را تأمین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش سقف تأیید نسخ دارویی تا سقف ۳۰ میلیون ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم برای کاهش مراجعات بیمه شدگان به دفتر اسناد پزشکی انجام و طی آن این افزایش سقف تأیید نسخ دارویی برای بیماران خاص تا سقف ۸۰ میلیون ریال تعیین شد.

حق پناه همچنین با اشاره به برداشتن تأیید ۲۳۲ قلم دارو برای کاهش مراجعات به دفتر اسناد پزشکی بیان داشت: تأیید نسخ تجویزی انسولین برای سه ماه نیز از جمله خدمات مدیریت درمان تأمین اجتماعی کاشان بوده است.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته شیفت کاری دو درمانگاه بوعلی کاشان و حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل برای مقابله با شیوع کرونا افزایش یافت، افزود: داروهای مزمن بیمه شدگان نیز به صورت دو ماهه تجویز تا تردد در مراکز درمان مستقیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی کاشان به کمترین مقدار خود برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.