سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال ۹۸ یکی از موفق ترین دوره‌های شهرداری با وجود تمام مشکلات رقم خورد، اظهار داشت: رکود اقتصادی و بحران کرونا در پایان سال ۹۸ از جمله مشکلات سال گذشته بود که با وجود این مسائل شهرداری کاشان با همراهی مردم یکی از دوره‌های موفق خود را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و در کاشان ابراز داشت: بعد از ۱۸ اسفند ۹۸ عملاً فرآیند درآمدزایی شهرداری کاشان متوقف شد.

شهردار کاشان از اسفندماه ۹۸ به عنوان یک ماه پرهزینه برای شهرداری کاشان نام برد و تصریح کرد: از دهه سوم اسفندماه ۹۸ تا نیمه فروردین ۹۹ در مقابل حدود ۵۰۰ میلیون ریال درآمد، شهرداری کاشان بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه داشت که این خود نشان دهنده سنگینی مخارج بر درآمدها در ایام شیوع کرونا در کاشان است.

عدم درآمدزایی و توقف فعالیت شهرداری در برخی حوزه‌ها

وی با بیان اینکه شرایط به وجود آمده از کرونا در کاشان باعث عدم درآمدزایی و توقف فعالیت شهرداری در برخی حوزه‌ها شد، خاطرنشان کرد: بحران شیوع کرونا باعث شد که یک چهارم بودجه شهرداری در سال ۹۹ تحت تأثیر قرار گیرد.

ابریشمی راد یکی از مهمترین سیاست‌های شهرداری کاشان را در سال پیش رو، ریاضت اقتصادی و جلوگیری از هزینه‌های مازاد دانست و یادآور شد: به این منظور در شش ماهه نخست امسال شهرداری کاشان از هرگونه هزینه مازاد پرهیز خواهد کرد تا بتوانیم با انسجام تمام منابع هزینه‌های نگهداشت شهر را تأمین کنیم.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری از مهمترین اولویت‌های شهرداری کاشان

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری را یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری کاشان در سال جاری دانست و گفت: ۹۰ پروژه نیمه تمام در حوزه ستادی و مناطق پنج گانه شهرداری کاشان وجود دارد که با فضل خدا و کمک شهروندان امسال تلاش جدی برای تکمیل آنها انجام می‌دهیم.

شهردار کاشان افزود: برای تکمیل ۹۰ پروژه نیمه تمام شهری در سال جاری بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که با تأمین منابع مورد نیاز این پروژه‌ها به زودی تکمیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انجام بیش از ۱۰۰ عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی پس از بارندگی‌های شدید چند روز اخیر خبر داد و تاکید کرد: ساختار شهر کاشان مدت زمان زیادی است که شکل گرفته اما به واسطه عملکرد مدیریت شهری با حفر ۲۰۰ چاه با ظرفیت بالای پذیرش آب‌های سطحی، از بروز مشکلات ناشی از بارندگی شدید در معابر و خیابان‌های کاشان جلوگیری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.