سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه مقتدر پاسداران جمهوری اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین محرک حضور در این نهاد توسط پاسداران خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه نهادی نظامی و مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب است، ابراز داشت: سپاه آرمانی بزرگ و مقدس را دارد که همان حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه سپاه برای حفظ شرایط معنوی و گسترش ارزش‌های اسلامی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: اقتدار نظامی و خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه در مقاطع حساس همیشه جز مهمترین وظایف این نهاد ارزشی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر دستگیری از خانواده‌های نیازمند در ماه رمضان در روز نیمه شعبان خاطرنشان کرد: به این منظور قرارگاه حمایتی و همپوشانی همزمان با سراسر کشور در کاشان نیز ایجاد شده است.

رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با رمز یا صاحب‌الزمان (عج)

سرهنگ اکبری با بیان اینکه رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) در دو مرحله در کاشان اجرا می‌شود، افزود: تهیه بیش از ۱۶ هزار بسته غذایی برای خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان کاشان در قالب این رزمایش پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به پایش و جمع‌آوری اطلاعات خانواده‌های نیازمند توسط یکی از کمیته‌های تشکیل شده در این قرارگاه گفت: در فاز نخست اجرای این رزمایش بیش از سه هزار بسته غذایی برای ابتدای ماه مبارک رمضان تهیه و در جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و کاشان تاکید کرد: پاسداران و بسیجیان ایران اسلامی تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس در کنار مردم قرار گرفته و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1414617
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.