حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان اصفهان طی امروز و فردا است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شمالی و شرقی استان در ساعات بعدازظهر و شب بارش‌های رگباری بهاری، گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ورود موج ناپایدار جوی جدید از روز پنج شنبه به استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان بیان داشت: از روز پنجشنبه موج ناپایدار بعدی به استان وارد می‌شود و به تدریج در اکثر مناطق استان افزایش ابر و در ساعات عصر و شب بارش‌های رگباری خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: بر ای اساس اختلال در تردد، وقوع روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها، طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب، به ویژه در مناطق شمال و شرق استان اصفهان در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه آینده دور از انتظار نیست.

اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب‌های احتمالی

علی عسگریان تصریح کرد: بر همین اساس اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب‌های احتمالی، فاصله گرفتن از رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها، حفاظت از محصولات کشاورزی در مقابل بارش تگرگ باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ابراز داشت: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه هوای شهر اصفهان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید است، تاکید کرد: روز چهارشنبه هوای اصفهان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد است.

وی گفت: روز پنج‌شنبه نیز هوای اصفهان نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.