به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریم اکبری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر این مبنا ستاد مردمی رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه شهرستان کاشان با مسئولیت فرماندار و دبیری ناحیه مقاومت بسیج کاشان تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و تشکیل هفت کمیته مختلف برای برگزاری این رزمایش ابراز داشت: مقرر شد بسته‌های غذایی برای خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت و همچنین خانواده‌هایی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند تهیه و توزیع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان در دو نوبت توزیع می‌شود، تصریح کرد: ابتدا و نیمه ماه مبارک‌رمضان همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) برای توزیع بسته‌های غذایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه همایش مساوات و همدلی با محوریت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی بسته‌های غذایی به صورت نقدی و غیرنقدی تهیه و با استفاده از آماری که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و اتاق اصناف پایش می‌شود، توزیع خواهد شد.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه‌های برگزاری مطلوب این رزمایش مشارکت مردم و خیرین دیار مؤمنان کاشان است، افزود: مردم می‌توانند کمک نقدی خود را به حساب قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان واریز و یا کمک‌های غیرنقدی را همه روزه تحویل پایگاه‌های مقاومت و مساجد شهرستان دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.