قاسمعلی سلوکی روز سه‌شنبه با اشاره به برخی مراجعات مردمی تشریح کرد: بسته پویش «در خانه بمانیم» برای مشترکان فعال اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات که طرح کنونی آنها دارای اعتبار زمانی باشد و قراردادشان با مخابرات تاکنون تمام نشده، به صورت خودکار فعال می‌شود و تا تاریخ  ۲۹ اسفند امسال قابل استفاده است.

وی بیان کرد: ممکن است بسته اینترنتی برخی مشترکان به پایان رسیده باشد که این دسته از مشترکان باید بسته‌ جدیدی خریداری کنند تا بتوانند از بسته رایگان هم بهره‌مند شوند.

مدیر مخابرات کاشان اضافه کرد: پس از خرید بسته و فعال شدن اینترنت، اولویت نخست فعال شدن بسته رایگان ۱۰۰ گیگابایت است.

وی تصریح کرد: بسته خریداری شده نیز پس از آنکه بسته رایگان به پایان رسید، فعال و وارد مدار می‌شود.

سلوکی با اشاره به ارسال شدن پیامک برای مشترکان پس از فعال شدن این بسته یادآور شد: مشترکان می‌توانند برای مشاهده ترافیک اینترنت فعال خود به پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات مراجعه کنند.

بنابر اعلام رییس سازمان تنظیم مقررات، از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا از مردم خواسته شد در خانه‌ بمانند، تقاضای زیادی از سوی کاربران اینترنت به وزارت ارتباطات رسید تا برای انجام امور دورکاری، سرگرمی و کنترل وضعیت در این شرایط ظرفیت رایگانی به آنها اختصاص پیدا کند.

با توجه به اینکه تمرکز روی خانه ماندن افراد است، این موضوع را با اپراتورهای تلفن ثابت در میان گذاشته شد و آنها نیز موافقت کردند که ظرفیت ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال را به مردم اختصاص بدهند تا در این ایام از آن استفاده کنند.

ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان ۴۵.۵ درصد، تعداد تلفن‌های ثابت مشغول به کار حدود ۱۷۵ هزار شماره و ضریب بهره‌برداری از این خطوط نزدیک به ۷۶ درصد است و در بخش اینترنت پرسرعت نیز حدود ۳۶ هزار پورت مشغول به کار وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.