جواد اصغری مقدم، شامگاه روز شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار بازیکنان من بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند و شرمنده آنها شدم، چون برای کسب پیروزی خیلی تلاش کردند و موفق شدند.

وی با بیان اینکه پیروی مقابل مقابل گیتی‌پسند، کار دشواری بود، اضافه کرد: تیم ما در دیدار رفت در ساوه نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و امیدواریم در بازی سوم هم بتوانیم تیم گیتی پسند را ببریم.

سرمربی سن‌ایچ با اشاره به اینکه باور پیروزی در این مسابقه سخت بود، گفت: با این حال  بازیکنان تیم من بازی خوبی کردند و عملکردشان در این بازی فوق‌العاده بود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار سوم ما با تیم گیتی‌پسند به مراتب سخت‌تر است که امیدوارم بتوانیم آن بازی را نیز با موفقیت به پایان برسانیم و صعود کنیم.

اصغری مقدم با بیان اینکه دیدار امروز به‌دلیل حضور نداشتن هواداران روح لازم را نداشت، تصریح کرد: در دیدار امروز، بازیکنان من اراده بُرد داشتند و پیروز میدان شدند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان سن‌ایچ ساوه بود که در پایان ، این دیدار با نتیجه ۴ بر۴ مساوی شد اما در وقت اضافی تیم سن‌ایچ ۵ بر۴ پیروز میدان شد تا بازی سوم این دو تیم برای مشخص شدن تیم صعودکننده به فینال لیگ برتر فوتبال کشور به روز دوشنبه ۱۲ اسفند سال جاری در ورزشگاه پیروزی اصفهان کشیده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.