اسفندیار تاجمیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مهم از منظر ملاحظات حاکمیتی، امنیتی، سیاست خارجی، پرستیژ بین‌المللی و تقویت انسجام و پویایی ملی نیز قابل توجه است.

وی حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را حاوی پیام اقتدار و انسجام کشور برای جامعه بین‌المللی برشمرد و گفت: انتخابات نماد جمهوریت نظام و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان برای ملل جهان است و میزان تاب‌آوری کشورمان در عرصه کُناکُنش‌های منطقه‌ای و جهانی را به رُخ می‌کشد.

فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: همچنین مقوله امنیت در کنار مشارکت مردم و حضور در صحنه‌های مختلف، پیوندی ناگسستنی با یکدیگر دارد و مولفه‌ای قوام‌بخش در گستره پویشگری ملی و بین‌المللی کشور است.

رییس هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و بُرخوار همچنین گفت: در این شهرستان در مجموع ۱۹۴ شعبه اخذ رای در سطح مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی و پنج حوزه‌ فرعی بُرخوار، میمه، حبیب‌آباد، ارامنه و مسحیان کلدانی و عاشوری برای رأی گیری مشخص شده که از این تعداد هفت شعبه سیار است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۲۳ شعبه متعلق به شهرستان شاهین شهر و میمه و مابقی مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بُرخوار است.

تاجمیری با بیان‌اینکه ۱۲ نفر نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲ حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه و بُرخوار هستند، اظهار داشت: در مجموع، انتخابات این ۲ حوزه انتخابیه با همکاری چهار هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های نظارت، اجرایی، انتظامی و امنیتی و پشتیبانی در حال برگزاری است.

رییس هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و بُرخوار افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه علاوه بر برگزاری انتخابات شهرستانی، حوزه فرعی اصفهان برای برگزاری انتخابات ارامنه جنوب کشور و حوزه فرعی تهران برای برگزاری انتخابات مسیحیان کلدانی و عاشوری است.

شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و بُرخوار نزدیک به ۳۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۱۶۸ هزار نفر آنها واجد شرایط رأی دادن هستند.

شهرستان شاهین‌شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.