به گزارش خبرگزری مهر، در ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در طرح لاله های روشن، ۴۲ یادواره شهدا با محوریت شهدای شاخص شهرستان دهاقان با حضور مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مدارس برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دهاقان، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محوریت این یادواره ها، شهدای انقلاب، شهدای شاخص، شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی شهرستان دهاقان و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانشان بوده است.

حسین الهی با اشاره به اهداف و برنامه های این یادواره ها افزود: هدف اصلی از برگزاری این یادواره ها آشنایی بیشتر دانش آموزان با منش، شخصیت و سبک زندگی شهدا و الگو گرفتن از زندگی و شهادت آنها بوده است. به همین خاطر در این یادواره ها از خاطره گویی، وصیت نامه خوانی، نمایش کلیپ و محتوای چندرسانه ای، مسابقه و گفتگوی مستقیم با خانواده های شهدا استفاده شده است.

اهمیت درگیر شدن دانش آموزان با سبک زندگی و اخلاق و رفتار شهدا

وی با تاکید بر اهمیت درگیر شدن دانش آموزان با سبک زندگی و اخلاق و رفتار شهدا تصریح کرد: برای عجین شدن دانش آموزان با زندگی و مرام شهدا و کسب تجربه، تمامی امور و فعالیت های اجرایی و برنامه ریزی در مدارس بر عهده دانش آموزان بوده و مدیریت مدارس صرفاً نقش تسهیل گر را برای برنامه های دانش آموزان داشته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.