مهرداد جابری شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز بازی سختی بود اما از اول هفته ارزیابی خوبی روی تیم حفاری داشتیم که از تیم‌های برتر ایران به شمار می‌رود و سال‌ها تجربه حضور در لیگ برتر دارد.

وی افزود: می‌دانستیم حفاری اهواز بیشتر روی کار فردی و در ضد حملات خوب عمل می‌کند که با برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان، با شکست این تیم سه امتیاز بازی را گرفتیم.

سرمربی تیم هایپرشهر شاهین‌شهر در مورد داوری دیدار امروز نیز اظهار کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

وی با قدردانی از بازیکنان تیم خود گفت: مربیان پیشین هم برای این تیم زحمت کشیدند و یک سری مشکلات هم وجود داشت که بسیاری از آنها برطرف شده است.

تیم هایپرشهر در فصل جاری لیگ برتر با حضور پرشور تماشاگران خود در ورزشگاه تختی این شاهین‌شهر با هدایت سعید رستمی کار را آغاز کرد، مربی که در اوایل فصل نتایج خوبی گرفت و امید آن می‌رفت که نتایج بهتری را هم کسب کند اما در ادامه راه این چنین نشد و پس از چند شکست و تساوی، سرمربی تیم تغییر کرد و مهدی مصطفوی سرمربی شد.

این تغییرات برای هایپر شهر شاهین‌شهر خوش یمن نبود و امتیاز چندانی را به ارمغان نیاورد و پس از شکست این تیم برابر فرش آرای مشهد در هفته هجدهم، مصطفوی از تیم استعفا کرد که از سوی هیات مدیره باشگاه پذیرفته شد.

با توجه به عدم کسب نتایج مطلوب، از سوی هیات مدیره باشگاه مهرداد جابری بازیکن این تیم به عنوان بازیکن و سرمربی انتخاب شد و در ادامه هدایت تیم را برعهده گرفت که در نخستین دیدار با تجربه مربیگری‌ در هفته بیستم لیگ برتر، با نتیجه ۳ بر ۲ شهروند ساری را شکست داد.

با این نتیجه تیم هایپرشهر شاهین‌شهر با ۲۳ امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و حفاری اهواز نیز با ۳۱ امتیاز در رده هشتم ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.