این مسابقه از سری رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر روز سه شنبه و از ساعت ١٧:٣۵ در ورزشگاه پیروزی اصفهان با حضور  افزون بر ٢٠٠ هوادار آغاز شد.

در نیمه نخست در بیشترین دقایق توپ در اختیار تیم گیتی پسند اصفهان بود و توانست حملات دامنه‌داری را بر روی تیم دروازه حفاری اهواز ترتیب دهد اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در یکی از زیباترین لحظات نیمه نخست، دروازه بان گیتی پسند یک تنه حمله کرد و توانست دروازه رقیب را به شدت به لرزه درآورد.

حملات تیم اهوازی در مقایسه با گیتی پسند کمتر بود و «الکس فالکون»دروازه‌بان  میزبان توانست این موقعیت ها را مهار کند.

در نیمه دوم و در یک حرکت هجومی تیم گیتی پسند به یک ضربه پنالتی دست یافت که البته این موقعیت توسط حسن زاده به گل تبدیل نشد.

پیش از این صحنه کادر فنی و بازیکنان تیم حفاری اهواز نسبت به رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی گیتی پسند معترض شدند و برای دقایقی تیم را از زمین بیرون کشیدند.

حسین فهیمی مقدم در دقیقه ٣٠ موفق شد گل گیتی پسند را به ثمر برساند.

محسن محمدزاده از تیم اهواز در پی مشاجرات پیش آمده از زمین مسابقه اخراج شد.

در این دیدار بارها بین کادر فنی و بازیکنان تیم مقابل مشاجره رخ داد و حتی توقف بازی را هم در پی داشت، یکی از نیمکت نشینان اهواز  برای اعتراض و جلوگیری از ثبت تصاویر نیمکتشان، به یکی از فیلمبرداران بطری آب پرتاب کرد.

در فاصله ٩٠ ثانیه به پایان بازی و در حالی که حفاری در حال حمله بود یکی از تماشاچیان، بطری آب به وسط زمین پرتاب کرد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی دیگر متوقف شد.

تیم حفاری اهواز پس از این دیدار به دلیل اعتراض به وضعیت بازی حاضر به دست دادن با تیم حریف نشد و سالن مسابقه را ترک کرد.

به دلیل همزمانی این دیدار  با دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اگر چه دیدار با ۳۵ دقیقه تاخیر آغاز شدشد، تعداد هواداران کمتری در مقایسه با رقابت های قبلی به سالن آمدند.

بازیکنان گیتی پسند در این دیدار الکس فالکون، ابوالفضل حسن خانی، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، حسین فهیمی مقدم، مسعود یوسفی، مهدی مهدی خانی، میثم برمشوری، پیمان حفیظی، محمدرضا سنگ سفیدی و سعید احمد عباسی بودند.

فرید نمازی، احمد ملاعلی، رشید قلی پور، شهاب طالبی، سجاد بابایی، هومن یعقوبی¬نژاد، محمد ربی-هادی، محسن محمد زاده، میثم ایلانلو، مرتضی طاهرپور، سینا ممبینی و امید رستمی برای حفاری اهواز در این مصاف حاضر شدند.

دو تیم پیش از شروع بازی برای پایان دادن به حاشیه‌ها و حواشی گذشته در قالب یک تیم، عکس یادگاری گرفتند.

گیتی‌پسند تا قبل از این دیدار با ٢۶ امتیاز  و ١۴ بازی در رده دوم و حفاری اهواز با ٢١ امتیاز در رده هشتم قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.