مهرداد کریمیان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن با اشاره به باخت این تیم در هفته قبل مقابل پرسپولیس تهران افزود: با تمرینات خوبی که در هفته اخیر انجام دادیم، از لحاظ روحی برای دیدار فردا شرایط خوبی را فراهم کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، گفت: ما تیم خود را در اول فصل با تاکید بر استفاده از نیروها و سرمایه‌های بومی بستیم ولی بازی‌های لیگ برتر با لیگ یک، تفاوت‌های زیادی دارد.

کریمیان با بیان اینکه به آینده امیدوار هستیم، گفت: کسب یک نتیجه خوب می‌تواند کمک زیادی به تیم ما بکند و تا حدودی از حالت بحران خارج سازد و تلاش باشگاه هم این است که تیم شاهین از شرایط فعلی خارج شود.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای کسب نتیجه لازم به اصفهان آمده‌ایم و بازی سختی را با تیم خوب ذوب‌آهن در پیش رو داریم.

وی افزود: هر دو تیم ذوب‌آهن و شاهین بوشهر امتیازهایشان به هم نزدیک است و هدف ما در این دیدار کسب امتیاز است و در این راه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش در دیدار فردا گفت: موسی زاده مصدوم است اما سایر بازیکنان ما شرایط خوبی برای بازی فردا دارند که امیدوارم موفق ظاهر شویم.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر فردا از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.