سردار مجتبی فدا روز پنجشنبه در نشستی با شورای اقشار و مجمع عالی بسیج و هیات‌های اندیشه‌ورز کاشان در حسینیه شهدای پاسدار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهر یادآور شد: ساقط کردن پهباد آمریکایی، توقیف کشتی‌های نفتکش انگلیسی و دستگیری ملوانان آمریکایی نمونه‌هایی از این توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی این اقتدار و توانمندی‌ها را مدیون پشتیبانی و حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها ظرفیت و امکان جنگ جدید را نداشته و تلاش می‌کنند تا ظرفیت موشکی ایران را در کنار صنعت هسته‌ای از کار بیاندازند و کسانی که ما را از سایه جنگ می‌ترسانند، توان ندارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: امروز توانمندی، قدرت و دامنه جغرافیای جبهه مقاومت افزایش یافته و روحیه ضد استکباری در خاورمیانه به حدی رسیده که آمریکایی‌ها اعتراف داشتند در ۴۰ سال گذشته  هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند؛ با چنین بودجه‌ای دوبار می‌شد زیرساخت‌های آمریکا را نوسازی کرد، اما تنها شکست‌های سریالی و پی‌درپی نصیب‌شان شده است.

وی تاکید کرد: آمریکا اگر اطمینان و باوری داشت که در صورت حمله به ایران پیروز خواهد شد، لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

سردار فدا اضافه کرد: اینکه دونالد ترامپ گفته از حمله به ایران پس از سرنگونی پهباد آمریکایی جلوگیری کرده، درست است اما از سر تعقل نبوده؛ بلکه از تهدیدهای ناشناخته برای منافع، نیروها و امکاناتشان در منطقه ترسیدند.

وی اظهار داشت: امروز سنگر نیروهای رزمنده سپاه اسلام به پشت درب‌های دیوار حائل و نزدیک مزرهای حکومت اشغالگر صهیونیستی رسیده و همه تلاش‌های آمریکا در منطقه برای حفظ امنیت این حکومت پوشالی بی‌اثر بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها دیر یا زود منطقه خاورمیانه را ترک خواهند کرد، افزود: آنها امروز می‌گویند امنیت عربستان به ما ربطی ندارد و اگر بخواهند از آنها دفاع کنیم، باید هزینه‌اش را پرداخت کنند.

وی تشریح کرد: فقر، فساد، فحشا، جنایت، خشونت و تبعیض، واگرایی، جدایی‌طلبی، استقلال‌خواهی ایالت‌ها از جمله مشکلات آمریکا است که همه امکاناتش در اختیار یک گروه مختصر و سرمایه‌دار قرار دارد و با این حجم مشکلات در آینده نزدیک، اختلاف‌های درونی آن کشور افزایش می‌یابد.

سردار فدا در ادامه بر لزوم رسیدگی مسوولان به مشکلاتی مانند گرانی در کشور تاکید کرد و گفت: آمریکایی‌ها به دنبال متلاشی کردن بنیان خانواده‌های ایرانی هستند تا هویت، انگیزه و غیرت دینی را بگیرند و بر این اساس همه برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی آنها را هدف قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: آمریکا تنها اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای را بر مردم ایران تحریم نکرده، زیرا خود از آن سود می‌برد و کوشش دارد تا خانواده‌هایی را که سرداران رشید اسلام را در دامان خود پرورش داده‌اند، به تدریج نابود کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان نیز در ادامه از اجرای طرح‌های تحکیم بنیان خانواده و قرارگاه‌های محله‌محور خبر داد و اظهار داشت: بسیجیان در قالب این طرح با اعزام به روستاهای محروم و حاشیه‌نشین، خدمات جهادی به مردم مستضعف ارائه خواهند داد.

سرهنگ مرتضی عمومهدی یادآور شد: از ۱۹ قشر بسیج تنها بسیج وکلا در این شهرستان تشکیل نشده که امور مرتبط در دست اقدام است.

نزدیک به ۱۲۵ هزار نفر در ۴۰۰ پایگاه مقاومت محله‌ها، مسجدها، اداره‌ها، کارخانه‌ها، مدرسه‌ها، اتحادیه‌ها، اصناف، جامعه پزشکی، هنرمندان، مداحان، رسانه، پیشکسوتان و کانون‌های تخصصی بسیج شهرستان کاشان عضو هستند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان همچنین در سال‌های گذشته شاهد شکل‌گیری بیش از یک‌هزار حلقه صالحین بوده که هر یک ۱۵ نفر عضو فعال دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.