این مسابقات با حضور ۱۵ ورزشکار در دو دسته منفی ۸۵ و منفی ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.
در دسته منفی ۸۵ کیلوگرم ۱۱ ورزشکار در سه آیتم دمبل ۲۵ کیلوگرم، لیفت ۱۵۰ کیلوگرم و حمل چمدان ۱۴۰ کیلوگرمی به رقابت پرداختند.
همچنین در دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم آیتم‌های غلتاندن لاستیک۴۰۰ کیلوگرمی، بالای سر بردن وزنه ۸۵ کیلوگرمی و حمل چمدان ۲۰۰ کیلوگرمی اجرا شد.
  کشیدن جنگنده "اف ۷" از دیگر بخش‌های ویژه این دوره از مسابقات بود.
جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه گفت: امنیت و آرامش امروز ایران مرهون جانفشانی و رشادت رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس است.
وی خاطرنشان کرد: امروز  مسیر مقاومت ایران اسلامی، الگوی مسلمانان جهان شده و خط مقاومت مبتنی بر این الگو از کرانه مکران در سیستان و بلوچستان تا مدیترانه امتداد یافته است.
امیر انگیزه با اشاره به جایگاه ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی در نیروی هوایی گفت: سلامت روح و جسم همواره مورد تاکید اسلام بوده است و در نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی هوایی نیز جایگاهی بسیار بالایی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان استان به میزبانی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد که یکی از آیتم‌های آن کشیدن جنگنده "اف ۷" بود.

۶۰۲۷/۷۱۳۴/
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.