عباسعلی پوربافرانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه  سرپرست فرماندار جدید نایین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان  با بیان مشکلات منطقه  بر ضرورت تلاش حداکثری مسئولان در راه خدمت به مردم تاکید کرد.
وی اظهارداشت : معیار مسئولان استان در توجه به هر منطقه تنها نباید شاخص جمعیت باشد و نایین و خور و بیابانک با داشتن یک سوم وسعت استان اصفهان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: به طور قطع از ابتدای انقلاب و در همه دولت ها اقدامات بسیار خوبی انجام شد ولی این اقدامات هنوز هم مناسب شهر آیت الله نایینی نیست.

 نماینده نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : اگر شخصی برای اشتغال و سرمایه گذاری اقدام می کند باید مورد حمایت قرار گیرد نه اینکه بر سر راه او سنگ اندازی شود.
به گفته وی  مسئولان برای خدمت به مردم و نظام و اجرای منویات رهبری باید با همراهی هم گام بردارند.
پوربافرانی با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: اقدام و عمل بر پایه اقتصاد مقاومتی این است که بودجه و قدرتی که در اختیار مسئولان است، درست هزینه شود.

وی اضافه کرد : مردم هم اینک دچار سختی های شدیدی هستند تمام تلاش ما در مجلس رفع مشکلات اقتصادی مردم بخصوص اهالی مناطق کویری است.
وی بیان کرد : نایین از توانمندی های بسیار بالایی برخوردار است و رفع دغدغه ها و مشکلات این شهرستان نیازمند همراهی مردم و پافشاری آنها برای رفع مشکلات موجود است.

در این آیین ، محمد حسین نصرتی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان نایین معرفی و از خدمات محمود جمالی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

/۶۰۲۶/۷۱۳۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.