محمد خرمگاه عصر روز چهارشنبه در غیاب علیرضا منصوریان  سرمربی این تیم به دلیل محرومیت در نشست خبری در ورزشگاه ملت اصفهان افزود : همیشه اولین بازی جز سخت ترین بازی هاست و ما از تیم خوب و جوان سایپا شناخت کافی داریم. 
وی با بیان این که این تیم می تواند برای هر تیم خطرناک باشد، اظهارداشت : سایپا تیم با انگیزه و کادر فنی جوان دارد که می تواند برای هر تیمی دردسر ساز باشد.
وی با اشاره به بازی های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد : از این بازی ها تجربه خوبی کسب کردیم و امیدوارم اولین قدم را محکم برداریم چون گام اول مهم است.
خرمگاه ادامه داد : با این حال شکست آخر در بازی آسیایی را  فراموش کردیم و از آن درس گرفتیم و به آینده می نگریم.
مربی تیم ذوب آهن اضافه کرد : از رقابتهای آسیا آموخیم که باید متفاوت باشیم، اگر خوب فکر نکنیم نمی توانیم خوب عمل کنیم و بازیکنان به این موضوع رسیدند با این که خوب کاشتیم برداشت خوبی نداشتیم.
خرمگاه بیان کرد: ذوب آهن در چند سال اخیر در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت که امیدوارم نیم فصل اول این دوره لیگ خود را خوب آغاز و نتایج دلخواه را کسب کند.
وی با اشاره به محمد باقر صادقی دروازه بان تیمش گفت : این بازیکن چند سال از بازی دور بوده و مطمئن هستم امسال دروازه بان خوبی برای تیم ما خواهد بود و در بازی فردا ظرفیتش را نشان خواهد.
وی همچنین در باره مصدومیت خلعتبری خاطرنشان کرد : به گفته پزشکان و مربی بدنساز این بازیکن برای یک ماه و نیم آینده آماده می شود تا به میدان برود.
وی ابراز امیدواری کرد تیم ذوب آهن هر هفته نتیجه خوبی کسب کند و بهترین نتایج را برای فوتبال اصفهان به ارمغان آورد.

دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا فردا ساعت 20:15 در ورزشگاه  فولاد شهر برگزار می شود.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.