مجید حججی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار از سرفصل بودجه متوازن و تملک و دارایی است که برای فعالیت های عمرانی تیران و کرون و تعمیرات و تجیهزات ادارات اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ درصد اعتبار محقق شده و مدیران این شهرستان در حال انجام فرآیند جذب اعتبار هستند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به اینکه بودجه تملک دارایی و متوازن این شهرستان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، خاطرنشان کرد: اولویت توزیع اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام، راه سازی و آبرسانی است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع مالی امسال پروژه جدید عمرانی در شهرستان آغاز نمی شود و ادارات باید تمام توان و تلاش خود را با مدیریت صحیح اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص دهند و در صورت تکمیل نشدن، سال دیگر به این پروژه ها اعتباری تخصیص نخواهد یافت.

حججی مدیریت منابع مالی را برای مدیران دستگاه های دولتی مهم بیان کرد و اظهارداشت: باید منابع محدود به خوبی برای فعالیت های اجرایی مصرف شود و بی توجهی و نبود نظارت موجب اسراف در اعتبارات خواهد شد.

وی با انتقاد از جابه جایی اعتبارات توسط برخی از ادارات کل استان اصفهان یادآورشد: سال گذشته تعدادی از ادارات کل استان اصفهان بودجه شهرستان تیران و کرون را در دیگر شهرستان ها و یا در مرکز استان استفاده کردند و هیچ اعتباری به این منطقه اختصاص ندادند که امسال به آن دسته از ادارات و همچنین نهادهایی که توانایی جذب پول نداشتند، اعتباری اختصاص نیافت.

برابر اعلام سازمان برنامه و بودجه مجموع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اصفهان از ۱۰۰۷۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ۱۱۷۹۱ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ رسید که معادل ۱۷,۱ درصد رشد داشته است.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.