حجت الاسلام والمسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران در حسینیه قدیم این شهر افزود: سیاست حذف چهار صفر از پول ملی اقدام مناسبی است که آلمان پیشتاز این کار بعد از جنگ جهانی به دلیل تورم بود اما باید ثبات اقتصادی که رفع چالش هایی مثل سود بالای بانکی رفع شود.

وی بیان کرد: حذف صفر از پول ملی همیشه نتیجه مثبت نداشته که اگر مشکلات اقتصادی کشور رفع نشود آنگاه معضل اقتصادی ایجاد می کند و دولت پیش از اجرای این کار مقدمات آن را فراهم سازد.

امام‌ جمعه تیران و کرون ادامه داد: سود بانکی بالا به اقتصاد کشور صدمه می زند و این اقدام در نظام بانکی باعث افزایش نقدینگی در بانک ها به جای تولید است‌.

وی با اشاره به حرام بودن ربا خاطرنشان کرد: پول نباید پول بیاورد بلکه باید از سمت تولید و کار پول و ثروت ایجاد کند ولی در کشور ما سود بالای بانکی انگیزه سرمایه گذاری را از بین برده و مردم به دنبال سپرده گذاری هستند.

رشیدیان به جایگاه  ایران در جهان اشاره  و اضافه کرد : کشور ایران جایگاه و عظمت خاصی در بین کشورهای دیگر دنیا دارد و در برابر دشمنان ایستادگی کرده و توطئه های آن ها را نقش بر آب می سازد.

وی تصریح کرد: تهدید و تحریم های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با استقامت و تلاش مردم رفع خواهد شد و آن ها در این مسیر نیز شکست می خورند.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.