امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: هر چه به دشمن بیشتر فرصت داده شود، دشمن بیشتر جرات می کند تا جایی که دنبال تجزیه کشور می رود.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، حجت الاسلام علی ناصریان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه آران و بیدگل، اظهار کرد: دشمن با سو استفاده از صبر جمهوری اسلامی، دنبال تجزیه ایران است و روز به روز خواسته های بیشتری از ما دارد.

وی افزود: در قضیه برجام، آمریکا با اروپا نقشه ریختند و دنبال فرصت خریدن بودند، اروپا کاری نکرد و به دنبال اجرای سیاست های آمریکا و نقشه های استکبار هر روز بهانه های جدیدی برای عدم توافق با ایران تراشیدند.

ناصریان ادامه داد: تجربه نشان داده نباید از دشمن ترسید، اگر یک قدم عقب بگذاریم دشمن دو قدم جلو می آید و الان هم توان دفاعی و نظامی ایران را مورد اعتراض قرار داده اند، در حالی که این دو مقوله اصلا قابل مذاکره و تغییر نیست، دولتمردان ما باید بیشتر دقت کنند و آلت دست هیچ کشوری نشوند.

امام جمعه موقت آران و بیدگل، گفت: پیمان شکنی عادت دشمن است، نباید بیش از این منتظر اروپا بمانیم، کار به جایی رسیده که استکبار جهانی دنبال نقشه شوم تجزیه ایران است، همان چیزی که در عراق و لبنان و فلسطین دنبال اجرای آن است، باید از تمام توان خود برای گذر کردن از سختی های انقلاب استفاده کنیم و مهمترین ابزار، جوان انقلابی است.

وی به اوضاع داخلی کشور اشاره کرد و گفت:  مسئولان باید در عمل همراه مردم باشند تا تحمل سختی ها راحت تر باشد، اختلاس، رانت و بقیه امتیازات افراد خاص ضربه بزرگی به انقلاب می زند و کسانی که در انقلاب دست به چنین عملی می زنند بیشترین گناه را مرتکب شده اند.

ناصریان افزود: در زمانی که دشمن در جبهه اقتصادی ما را تحت فشار قرار داده نباید شاهد تخلفات مالی و پولی و اختلاس و دزدی باشیم، شعار انقلاب ما پاکی و درستی بود، ولی عده ای با رسیدن به مدارج بالای انقلاب این شعارها را فراموش کردند و دنبال اهداف شیطانی خود حرکت کردند.

وی به موضوع حج اشاره کرد و گفت: این مراسم مدهبی باید به اتحاد بیشتر فکری و عملی مسلمانان کمک کند و مسلمانان با همفکری و اتحاد از نقشه های دشمن پرده بردارند و با کمک هم اسلام را زنده نگه دارند، نه اینکه با تفرقه آب به آسیاب دشمن بریزند.

امام جمعه موقت آران و بیدگل به ازدواج جولنان اشاره کرد و افزود: مسئولان باید بیشتر به فکر جوانان باشند و خصوصا در موضوع ازدواج، قدم های موثری بردارند تا شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند، شاهد آمارهای بد بالای طلاق در سطح جامعه هستیم و این ناشی از اوضاع بد اقتصادی و فرهنگی حاکم بر جامعه است.

کد خبرنگار:13094


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.