امام جمعه اردستان گفت: مردم و مسئولان اقتدار کشور در مقابل دشمنان را با موضوعات پیش پا افتاده و کوچک زیر سوال نبرند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه این هفته اردستان با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: موضوعات مهمی که در این دیدار ایشان تاکید داشتند، امید بخشیدن به مردم بود و فضای روشن آینده را واکاوی کردند.
وی افزود: موضع گیری های مسئولان نظام، نشان می دهد که کشور مستحکم ایستاده است. عملیات و اقداماتی که در این اواخر توسط سپاه پاسداران انجام شد، نشان از عزت و افتخار ایران در دنیا است. موضوع گیری هایی که سران کشورهای عربی مخصوصا عربستان سعودی در خصوص مذاکره با ایران مطرح کردند، تایید بیشتر بر استحکام ایران است.
خطیب نماز جمعه اردستان با بیان اینکه مواضع و عقب نشینی دشمنان ایران نشان از به چالش کشیدن ابرقدرت های پوشالی دارد که التماس می کنند، گفت: مردم ایران در متن واقعه قرار دارند و نمی دانند کشورمان چه عظمتی در دنیا دارد. حاشیه ها و دروغ هایی که گاها از شبکه های معاند و فضای مجازی مطرح می شود را کنار بریزید.
دهشیری با بیان اینکه تمام مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند و نگذارند جامعه وارد حاشیه شود، گفت: گاهی به بهانه ای کوچک نگذاریم به بدنه نظام لطمه بخورد. هنوز چندماه مانده به انتخابات مطرح می شود در شهر فعالیت ها رنگ و بوی انتخاباتی دارد. 
امام جمعه اردستان با بیان اینکه اینگونه صحبت ها آب به آسیاب دشمن ریختن است، اضافه کرد: مردم و مسئولان اقتدار کشور در مقابل دشمنان را با موضوعات پیش پا افتاده زیر سوال نبرند.
وی با اشاره به تغییر برخی از مدیران در دستگاه های شهرستان، گفت: گاهی تغییر مدیر ارگانی نباید به تعطیلی فعالیت های آن بیانجامد. برخی از کارگران به ما مراجعه می کنند و گلایه دارند که چهارماه حقوق نگرفتند. در شان نیروهای ارگان خدماتی ما نیست که حقوق عقب افتاده داشته باشند.
کد خبرنگار 13095

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.