رئیس منطقه شش بازرسی کل کشور و بازرس کل استان گفت: باید برای ایجاد ظرفیت‌های جدید و جذب سرمایه گذار در استان قدم های بلندی برداریم، حمایت دولت در این بخش خوب است، اما خروجی کار، اشتغال و رونق تولید چندان دلگرم کننده نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محمد مهدی طباطبایی عصر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در مجموعه حاکمیت وظیفه داریم به یکدیگر کمک کنیم و با توجه به مشکلات اقتصادی می طلبد که مدیران ما دقیق تر و جدی تر مشکلات را ارزیابی کنند و در اجرای برنامه ها نظارت مستمر داشته باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مادی و معنوی بسیاری در استان اصفهان داریم، گفت: باید بحث شایسته سالاری در ادارات و حاکمیت قانون را مد نظر داشته باشیم و بیشتر از گذشته به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب توجه کنیم. با وجود تمام تلاش ها باز هم نتوانسته ایم از 100 درصد ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس منطقه شش بازرسی کل کشور و بازرس کل استان، تصریح کرد: آنچه که ما دنبال می کنیم دقیقا در راستای سیاست‌های کلان کشور است. مدیران باید در خصوص جذب به موقع اعتبارات دقت لازم را داشته باشند. همچنین لزوم اخذ مجوزهای قانونی ساختمان و نظارت مسئولان کمیته‌های اقتصادی استان و جلوگیری از انحراف در ادارات باید مد نظر باشد.

طباطبایی با بیان اینکه جا دارد در واگذاری اصل 44 قانون اساسی باعث هدر رفت سرمایه نشویم، افزود: باید برای ایجاد ظرفیت های جدید و جذب سرمایه گذار در استان قدم های بلندی برداریم، حمایت دولت در این بخش خوب است، اما خروجی کار، اشتغال و رونق تولید چندان دلگرم کننده نیست.

وی ادامه داد: مدیران استانی به نامه های هشداری ما توجه جدی داشته باشند. مجموعه بازرسی هدف اصلی اش پیشگیری است و یکی از این راه های پیشگیری، توجه به همین نامه های هشداری است.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.