امام جمعه اردستان گفت: با توجه به مطالبات مردم در فضای مجازی و جامعه، شورای شهر اردستان بهتر است پاسخگوی عملکرد خود باشد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اردستان با اشاره به سالروز عفاف و حجاب اظهار کرد: این روز از یک سو نشانگر خاطره غیرت مردم مشهد را نشان می دهد که در مسجد گوهرشاد علیه بی بند و باری رضاخان در کشف حجاب اعتراض کردند و از سویی دیگر ذلت ماموران رضاشاه هست که هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند. انتظار این بود مسئولان اردستان در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد حضور پررنگ تری داشته باشند چرا که سلامت جامعه ما در پرتو عفاف و حجاب است.
وی با بیان اینکه دوران مقاومت فعال نظام ما فرارسیده است افزود: وحدت کم نظیری که بین مسئولان بلندپایه شکل گرفته تاثیر زیادی در دنیا داشته و تحلیل های زیادی را انجام دادند. مسئولان انگلیس برای خوش خدمتی به آمریکایی ها کشتی های نفتکش ایران را متوقف می کند که شاید سرآغاز یک درگیری باشد که مسئولیتش با خود آنها است.
دهشیری اضافه کرد: انگلیسی ها که خود درگیر مشکلات داخلی هستند برای خوش خدمتی به آمریکایی ها این اقدام را کردند و باید بدانند که عصر بریتانیای کبیر سپری شده و حال در جزیزه کوچکی به نام انگلیس زندگی می کنند.
خطیب جمعه اردستان با اشاره به سالروز دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی تصریح کرد: این طلبه شیعه که در سال 58 به ایران آمد و در دیدار با امام خمینی(ره) شیعه و شیفته امام شد و درس طلبگی خواند و بعد از بازگشت به نیجریه توانست بیش از ۱۵ میلیون نفر را شیعه کند. 
وی اضافه کرد: اقدامات ایشان در کشور نیجریه توانسته مردم آن منطقه را نسبت به اقدامات دشمنان ایران و شیعیان حساس کند. البته در این اقدامات، رژیم نیجریه شش فرزندش را به شهادت رساند و این روزها خود ایشان حال و روز خوبی ندارد که امیدواریم وسیله آزادیش فراهم شود.
دهشیری با اشاره اختلافات شورای شهر و شهرداری اردستان گفت: هر تصمیمی که در شهرداری و شورای شهر گرفته می شود باعث واکنش در جامعه می شود. شورای شهر که با خدمات عمومی جامعه در ارتباط است تصمیماتش باید با مراعات بیشتری انجام شود و از صاحب نظران مشورت بگیرند. 
خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه اعضای شورای شهر مصلحت حال و آینده شهر را در نظر بگیرند، افزود: مردم سوال می کنند که هنوز دو سال از انتصابش نگذشته چه اشکال بزرگی داشت که با این عجله برکنار شد. مگر نه اینکه تا نفر بعدی بیایید شش ماه از زمان را از دست دادیم.
وی با بیان اینکه مصلحت اقتضا می کند که جامعه نگر باشیم،  گفت: شهردار با فعالیت و کارهای روزمره مردم در ارتباط است. شهر را بدون شهردار گذاشتن اصلا صلاح نیست. شورای شهر سرعت همراه با دقت داشته باشد و به گونه ای عمل نکنند که هرکس بخواهد بیایید شهردار اردستان شود.
دهشیری با اشاره به اظهارات مطالبات مردمی و افکار عمومی در فضای مجازی گفت: اینکه شهردار اردستان در روز شهرداری برکنار شود سوال برانگیز است. شورای شهر حداقل اجازه می داد خود ایشان در جمع مردم حضور پیدا می کرد و گزارش عملکرد می داد. با توجه به فعالیت 20 ماه شهردار حداقل ارزش آن تلاش ها باید حفظ می شد. 
امام جمعه اردستان با بیان اینکه با توجه به مطالبات مردم در فضای مجازی و جامعه شورای شهر اردستان بهتر است پاسخگوی عملکرد خود باشد، اضافه کرد: فاصله شورای شهر از مردم و مسئولان باعث می شود در این خصوص هر اظهار نظری شود.
کد خبرنگار 13095
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.