سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوع در پی تماس هایی مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی راننده و سرنشین برخی خودروها برای شهروندان در قالب حرکت های نمایشی و آلودگی صوتی در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: بر این اساس در طرح ضربتی ظفر برای برخورد با مزاحمت ها به ویژه در شهر اردستان در 24 ساعت گذشته با همکاری پلیس راه، راهور و اطلاعات متخلفان در دام قانون افتادند و پس از تشکیل پرونده، در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند و 6 دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: این خودروها در کنار پرداخت جریمه 400 هزار ریالی تا یک میلیون ریالی پلیس و دریافت تعهد، به مدت یک تا سه ماه توقیف و لوازم غیر استاندارد نصب شده نیز باز می شود.
وی تاکید کرد: یکی از وظیفه های این نیرو برقراری نظم و امنیت جامعه و مبارزه با هنجارشکنان، برهم زنندگان آرامش و امنیت شهروندان است و در این راستا استمرار این گونه طرح ها و برخورد قاطعانه برای تامین امنیت عمومی ادامه می یابد.
هاشمی زاده عنوان کرد: نیروی انتظامی خادم مردم بوده و مرکز فوریت های پلیسی 110 آماده دریافت شکایت ها و درخواست های انتظامی شهروندان است.
اردستان در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.