حسین غفرانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا جمعیت هدف استان را افزون بر چهار میلیون نفر اعلام کرد و افزود : از این شمار جمعیت بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر این کارت را گرفتند.
وی از 16 درصد باقیمانده جامعه هدف درخواست کرد تا هر چه سریعتر برای ثبت نام و دریافت آن به مراکز ثبت احوال مراجعه کنند.
وی اظهارداشت : افرادی که هنوز برای دریافت کارت ملی اقدام نکردند به صورت تدریجی به ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان پست مراجعه کنند.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان ادامه داد : ثبت نام کارت ملی هوشمند در 2 مرحله است که متقاضیان باید در مرحله اول در سایت www.ncr.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند و در مرحله بعد با مراجعه به دفاتر پیشخوان، اثر انگشت و عکس از آنان گرفته می شود.
به گفته وی برای دریافت کارت هوشمند ملی نیاز به تعویض شناسنامه نیست اما عکسدار بودن آن الزامی است.
غفرانی با بیان این که کارت های ملی جدید در کاهش هزینه ها و استفاده از فرصت های جدید نقش تاثیرگذاری دارد، تصریح کرد: کارت ملی هوشمند از ابزارهای جدید و نوین به شمار می رود و می تواند همه مسئولان را در جهت برنامه ریزی، تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری کند.
هم اکنون کارت هوشمند ملی برای افرادی که به سن 15 سالگی رسیدند صادر می شود و جمعیت بالای 15 سال استان اصفهان افزون بر چهار میلیون نفر است.
کارت هوشمند ملی با سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌ کند تا از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره استفاده شود.
استان افزون بر پنج میلیونی نفری اصفهان با 6.4 جمعیت کل کشور سومین استان پرجمعیت است.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.