به گزارش ایرنا، بیش از 3000 نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که 500 نفر از آنها هواداران ترارکتورسازی تبریز بودند.
** قبل از آغاز بازی علیرضا منصوریان سرمربی ، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به مناسبت هفته سلامت به صورت نمادین آزمایش فشار خون دادند.
**هوادران هر دو تیم علیرضا منصوریان را تشویق کردند.
**سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در جایگاه خبرنگاران بازی را دنبال می کرد.
** در نیمه دو بیشتر عکاسان پشت دروازه تیم تراکتور سازی تبیر حضور داشتند.
**در نیمه اول داور چهارم برای اعلام وقت اضافه به جای سه دقیقه عدد 30 را درج کرده بود.
** دردقیقه 85 تراکتور سازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند تصمیمی که کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن مخالف آن بوده و به آن اعتراض کردند.
** بدنبال این اعتراض بازی برای دقایقی متوقف و دردقیقه 88 با دستور داور بازی از سر گرفته شد و «اشکان دژاگه» پشت این ضربه پنالتی ایستاد اما «رشید مظاهری» شوت دژآکه را گرفت و او را ناکام گذاشت.
**این سومین شکست متوالی تراکتورسازی در هفته های پایانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است که امروزمقابل ذوب آهن رقم خورد.
**«حسین زرگر» دارو بازی به «مسعود شجاعی» بازیکن تیم تراکتورسازی و «رضا حبیب زاده» بازیکن تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
**پس از پایان این دیدار تماشاگران ذوب اهن به روش ایسلندی به شدت تیمشان را ایستاده تشویق کردند.
دراین دیدار که از هفته بیست و هفتم و درورزشگاه «فولاد شهر»اصفهان برگزار شد تیم ذوب آهن با نتیجه 2 برصفر درحالی تیم تراکتورسازی را شکست داد که «اشکان دژاگه» یک پنالتی را به ضرر تراکتورسازی ازدست داد.
«وحید محمد زاده» دردقیقه 17 از روی نقطه پنالتی و «مهران درخشان مهر» دردقیقه 4+90 گل های تیم ذوب آهن را درون دروازه تیم تراکتورسازی جای داده و این تیم را از گردونه تیم های مدعی قهرمانی خارج کردند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.