مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: در سانحه واژگونی خودروی پژو پارس که ساعت 11 و 20 دقیقه امروز رخ داد پنج نفر شامل سه زن 16، 20 و 32 ساله و 2 مرد 27 و 29 ساله مصدوم شدند.
غفور راستین افزود: مصدوم شدگان این حادثه رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، به وسیله 2 واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.
فوریت‌ های پزشکی شهرستان فریدن با برخورداری از 2 پایگاه شهری و جاده‌ ای، یک اتاق فرمان مشترک با بویین میاندشت، 14 نفر نیرو و 2 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر عملیاتی و یک دستگاه رزرو به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
داران مرکز شهرستان فریدن یکی از شهرستانهای استان اصفهان است.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی اچ سی کراس در ساعت 11 امروز در کیلومتر 35 جاده انارک به زواره رخ داد اظهار داشت: در این سانحه رانندگی 2 زن، یک مرد و 2 کودک 4 و 11 ساله مصدوم شدند که 2 تن آنها از آن ها به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند و سه تن دیگر نیز برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند و به صورت سرپایی درمان شدند.
علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
انارک در 75 کیلومتری نائین وشهرستان نائین در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
6022/ 7135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.