به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار شهرآورد اصفهان از دیدارهای معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با اظهار تاسف بدلیل وقوع سیل در گلستان و شیراز اظهار داشت: هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن مقام نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند و من نخستین بار است که به عنوان سرمربی در شهرآورد اصفهان حضور دارم.
سرمربی تیم ذوب آهن با ابراز امیدواری برای انجام یک بازی زیبا در دیدار فردا گفت: من شاگرد امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان بودم و در دیدار فردا کفه ترازو بیشتر به سمت تیم رقیب است.
وی افزود: ما تجربه سختی را از دیدار با تیم پدیده کسب کرده ایم و فردا بازیکنان ذوب آهن با روحیه بالایی مقابل سپاهان قرار خواهند گرفت و امیدواریم در یک شهرآورد زیبا با تلاش بازیکنان خود نتیجه خوبی را بدست آوریم.
سرمربی ذوب آهن گفت: فردا بازی سختی را مقابل حریف همشهری خود در پیش رو داریم و کیفیت فنی آن از شهرآورد تهران بالاتر است؛ زیرا در دربی تهران در نیمه اول همیشه درگیری وجود دارد و امیدوارم فردا دیدار خوبی را شاهد باشیم.
منصوریان با بیان اینکه دیدار فردا برای بازیکنان ذوب آهن امتحان بزرگی است، افزود: تیم ما تا این لحظه از نظر داوری مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر بوده است و زدن یک سوت اشتباه در دیدار فردا می تواند بازی را تحت تاثیرخود قرار دهد و در این زمینه باید دقت بیشتری صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه تیم همشهری برای ما تیم قابل احترام است، گفت: در دیدار فردا جوانمردانه بازی خواهیم کرد و تیم سپاهان شانس قهرمانی دارد و ما نیز برای کسب شخصیت تیمی بهتر، تلاش خود را خواهیم کرد و تیمی که لیاقت دارد، قهرمان می شود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: در دیدار فردا قاسم حدادی فر از تیم ما بدلیل چهار کارته بودن، حضور نخواهد داشت.
منصوریان با اشاره به وقوع سیل در گلستان و شیراز از مسئولان خواست که به سیلزدگان کشور کمک های لازم انجام شود و هموطنان نیز به یاری سیلزدگان بشتابند.
وی تصریح کرد: من خودم اگر درگیر مسابقات نبودم برای کمک به مردم، به این مناطق سفر می کردم.
دیدار معوقه تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان از هفته نوزدهم لیگ برتر، روز سه شنبه 6 فروردین 98 در ساعت 16 آغاز می شود.
8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.