به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی روز یکشنبه در شصت و هفتمین جلسه شورای شهر اصفهان با بیان اینکه سال آینده، سال تعامل مجموعه مدیریت شهری با بخش خصوصی و افزایش مشارکت مردمی است، افزود: برای نخستین بار بودجه سازمان ها با بودجه شهرداری مرکزی ارائه شد تا به صورت متمرکز و با صرفه برای شهر تصمیم گیری شود.
وی تصریح کرد: تحقق این بودجه در شرایط اقتصادی کنونی کار سختی است به همین منظور با برنامه ریزی های صورت گرفته باید تعامل با بخش خصوصی و سرمایه گذاران بیشتر شود.
شهردار اصفهان اضافه کرد: ملاک ارزیابی بودجه فرهنگی باید عملکرد مجموعه مدیریت شهری در این حوزه باشد نه اعداد و ارقام ، در راستای بودجه های فرهنگی به لحاظ حساسیت موجود سعی شده تا آنجایی که مقدور است برنامه های متنوع فرهنگی در شهر انجام شود.
نوروزی بیان کرد: کاهش هزینه ها بدون کاستن از کیفیت برنامه ها از شاخص های مهم برنامه های فرهنگی و حوزه روابط عمومی شهرداری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بخش عمده بودجه سال 98 به موضوع حمل و نقل مربوط است که ابعاد مختلف زیست محیطی دارد و به زیست پذیرشدن شهر برای شهروندان کمک می کند.
رییس شورای شهر اصفهان در ادامه این جلسه گفت: سهم اعتبارات عمرانی بودجه سال‌ آینده 20 هزار و 870 میلیارد ریال یعنی 70 درصد از سهم کل بودجه را به خود اختصاص داده است و 30 درصد باقی مانده با مبلغ 10 هزار و 229 میلیارد ریال به اعتبارات جاری می رسد.
فتح الله معین درباره منابع درآمدی پیش بینی شده برای سال آینده خاطرنشان کرد: 9 هزار میلیارد ریال از محل اوراق مشارکت و منابع تامین مالی دولتی، 2 هزار و 710 میلیارد ریال وام از تسهیلات بانکی، پنج هزار و 430 میلیارد ریال از فروش اموال و دارایی سهم ردیف درآمدی سال آینده خواهند بود که مجموع این رقم 17 هزار و140 میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا، لایحه بودجه 98 شهرداری اصفهان در جلسه امروز با حضور اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
بودجه سال 97 شهرداری اصفهان حدود 30 هزار میلیارد ریال تعیین شده بود.
کلانشهر اصفهان حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد که با چالشهای آلودگی و ترافیک و مسائل زیر ساختی روبروست.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.