به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی روز شنبه با صدور پیامی به مناسبت حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان تصریح کرده است: دشمنان غافل هستند که شهادت آرزوی دیرینه هر یک از رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله بوده و می باشد.
وی با تسلیت به خانواده‌ شهیدان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی به‌ ویژه فرماندهی معظم کل قوا، برای مجروحان این حادثه از خداوند منان آرزوی شفای کامل کرد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان در ادامه این پیام افزوده است: امید واثق دارم که به حول و قوه الهی با هوشیاری مسوولان ذیربط، عاملان و آمران این عمل ددمنشانه به جزای عمل ننگین خود خواهند رسید.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی که خود را جیش العدل معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
سید ابوالفضل موسوی، سید ثاراله موسوی و ابراهیم صیادی از جمله شهیدان کاشانی این حادثه تروریستی بودند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.