به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی روز شنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان حادثه تروریستی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه نشان داد که همه دشمنان دست در دست هم گذاشته اند تا به انقلاب ضربه بزنند.
وی اظهار داشت: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب، حوادث اینگونه بسیار در کشور روی داده است و نشان می دهد که دشمن حاضر نیست به این سادگی با ما کنار بیاید؛ این در حالیست که مردم کشور هر روز مقاوم تر از قبل و منسجم تر در تمام صحنه ها حاضر هستند و توطئه های دشمن را خنثی می کنند.
وی با بیان اینکه وحدت مردم ایران در همه اتفاقات و حوادث افزایش می یابد گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمانی 22 بهمن بنا به گفته دوستان و دشمنان بسیار بی سابقه بود و بی شک با هدایت رهبر معظم انقلاب و وجود و حضور مردم ایثارگر و مقاوم ایران دشمن هیچ گاه به نتیجه و اهداف خود دست نمی یابد تا این انقلاب 40 ساله به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی رهبر معظم انقلاب برای دیدار با خانواده شهیدان حادثه تروریستی زاهدان به اصفهان سفر کرده است و پیش از ظهر امروز در منزل خانواده های شهید رضا رحیمی، مرتضی فاضل و امید اکبری حاضر شد و از آنها دلجویی کرد.
تروریست های تکفیری چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر 14 امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی 27 تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع در خاکسپاری این شهیدان امروز و فردا در شهرهای مختلف استان اصفهان برگزار می شود.
/ 6022 / 6994/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.