مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همه ناوگان اتوبوسرانی از جمله یکهزار دستگاه اتوبوس واحدی که روزانه در سطح شهر فعالیت دارند روز ۲۲ بهمن به راهپیمایان خدمت رسانی می کنند.
قدرت افتخاری افزود: اتوبوس های شهری اصفهان در پنج مبدا شامل خیابان باب الرحمه- ابتدای خیابان طیب، میدان امام حسین(ع)- روبروی مسجد باب الرحمه، میدان امام حسین(ع)- ابتدای خیابان باغ گلدسته، میدان امام حسین(ع)- ابتدای چهارباغ پایین و خیابات حافظ-چهارراه شکرشکن راهپیمایان را به نقاط مختلف شهر منتقل خواهند کرد.
وی ادامه داد: اتوبوسرانی اصفهان و حومه راهپیمایان را از این پنج مبدا به محل سکونت خود و پایگاه های مبدا شامل میدان های جمهوری، استقلال، قدس، آزادی، احمدآباد، بزرگمهر، لاله، ارتش، سه راه درچه، سپاهانشهر، شهرک های ولی عصر، فاضل و خیابان های کهندژ، امام خمینی(ره)، خانه اصفهان، رباط، رهنان، شیخ بهایی، آتشگاه، هزار جریب، حکیم نظامی، خوراسگان، هشت بهشت شرقی، جی، شیخ صدوق، کاوه، ملک شهر، گلستان، برازنده، آل محمد و زینبیه منتقل می کند.
وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از محل مساجد و پایگاه های بسیج به صورت دربست راهپیمایان را به میدان امام حسین منتقل می کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت غیر مستقیم راهپیمایان را از نقاط مختلف به مرکز شهر جابه جا می کند و خدمات این اتوبوس ها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا 14:30 رایگان است.
وی با اشاره به برپایی میز خدمت اتوبوسرانی به وسیله این سازمان در نقاط مختلف شهر طی سه هفته گذشته گفت : این میز خدمت پذیرای انتقادات، پیشنهادات و درخواست های شهروندان بوده است و در روز ۲۲ بهمن ماه در حاشیه راهپیمایی پاسخگوی سوالات و شنوای درخواست ها، انتقادها و پیشنهاد های شهروندان خواهیم بود.
افتخاری از استقرار اتوبوس کتابخانه برای کودکان و مادران آنان خبر داد و گفت : این اتوبوس سیار در نزدیکی میز خدمت مستقر شده و خدمات فرهنگی به راهپیمایان ارائه می دهد.
به گزارش ایرنا، خط یک قطار شهری اصفهان از ساعت 8:30 صبح تا 14:30 با سرفاصله حرکتی 10 تا 15 دقیقه ای از ایستگاه شهرک قدس تا ایستگاه دفاع مقدس شهروندان را به میدا های انقلاب و امام حسین (ع) منتقل می کند.
7135/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.