به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان فریدن، افزود: اوایل انقلاب دشمنان اذعام داشتند که قیام مردم ایران 6 سال بیشتر دوام نخواهد آورد، اکنون درست چند ماه قبل، دشمنان پیش بینی کردند ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهد دید، اما امروز می بینیم که انقلاب با قدرت و پر صلابت به کوری چشم دشمنان راه دشوار را پیموده و به اوج رسیده است.
وی با بیان اینکه دشمنان لحظه ای از دسیسه چینی و توطئه علیه انقلاب و نظام فرو نگذاشتند، افزود: اکنون مقارن با جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند ایران ، دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد که بخواهند جای پایی در این مرز و خاک برای خود پیدا کنند.
موسوی لارگانی افزود: زمانی مستشاران آمریکایی بیت المال را به تاراج می بردند و غارت می کردند و بزرگ ترین اهانت ها را به مردم ایران داشتند، اکنون همان سیاست ها را در قالب های دیگر دنبال می کنند و بدترین توهین ها و ظلم ها را به ایرانیان روا داشته اند، به ایرانی برچسب تروریست می زنند و هر آنچه در ذات پلید خودشان است به کشورمان نسبت می دهند و ناعادلانه ترین تحریم ها و فشارها را علیه ایران انجام می دهند.
وی ادامه داد : چنانچه عربستان حمایت های مالی خود را از آمریکا قطع کند امریکا نابود می شود از این رو گستاخی این دشمنان به حدی است که عربستانی ها را گاو شیرده توصیف می کنند و این است سرنوشت ملتی که به استکبار دل ببندد.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس اصفهان تصریح کرد: با وجود همه این کارشکنی ها برخی در داخل به دشمنی دل بسته اند که از هیچ توطئه ای در حق ملت ایران فرو نگذاشته و در مقاطع مختلف با حربه های متنوع قصد آسیب زدن به آن را داشته است.
وی افزود: ملت ایران با سلاح ایمان در برابر سلاح های کشتار جمعی ایستاد و چنان با قدرت به ظهور رسید که اکنون خواب را از چشمان مستکبران ربوده و لرزه بر تن آنان انداخته است.
وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیشمار خواند و افزود: در گذشته بیشتر پزشکان ما خارجی و هندی بودند اکنون به برکت انقلاب در بخش بهداشت و سلامت به پبشرفت های عظیم رسیده ایم، در بخش های مختلف علمی، فناوری و سازندگی نیز با مقایسه ای کوتاه می توان دستاوردهای انقلاب را برشمرد.
وی با اشاره به این سخن از امام خمینی (ره) که 'اگر سپاه نبود کشور نبود' افزود: عمق این سخن از امام را در شرایط کنونی بهتر و ملموس تر می توان فهمید اما متاسفانه امروز علاوه بر دشمنان کوردل، برخی در داخل به خدمات ارزنده ای که توسط این ارگان ارائه می شود بی توجهی می کنند، روا نیست کسانی که جانشان را در طبق اخلاص قرار داده اند و در بزنگاه های حساس اثر فزاینده داشتند اینگونه نادیده گرفته شوند.
وی اضافه کرد : سخن گفتن با دشمن از موضع قدرت به آنجا می رسد که داعش از کشور عراق بیرون رانده می شود و به زباله دان تاریخ سقوط می کند.
موسوی لارگانی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان به طور مستمر و مکرر یادآوری می کردند که اگر دشمن به تعهدات خود عمل نکرد و بد عهد است مواظب بدعهدی ها باشید.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس اصفهان اضافه کرد:سادگی و تواضع مسوولان در اوایل انقلاب به حدی بود که شناخت مردم عادی از مسوولان سخت بود اما اکنون خوی اشرافی گری فراوان و این آفت نظام و انقلاب است.
موسوی لارگانی با بیان اینکه مردم قیام کردند که زمامداران انقلابی داشته باشند، افزود: اکنون بعد از چهل سال از شهادت دکتر بهشتی، دوست و دشمن همه به نیکی از او یاد می کنند، چرا که مسوول مردمی بود و ریاست ها و جایگاه ها ذره ای در روحیاتش تاثیر نگذاشت.
وی با بیان اینکه کشور ما از نظر ذخائر و امکانات هیچ کمبودی ندارد، بیان کرد: خداوند در زمان انقلاب و در زمان حاضر نعمتی به ما داده که هیچ کشوری آن را ندارد و آن ولایت فقیه است.
وی افزود: سکانداری و ولایت برازنده رهبر معظم انقلاب است و وجود ایشان باعث شده خدشه ای به نظام وارد نشود.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس اصفهان با اشاره به این سخن از رهبر معظم انقلاب که ' من انقلابی ام' افزود: همه گروه ها و جناح ها باید پشت سر رهبر، انقلابی باشند و همزمان نیز همه سلسله مراتب در همه مسوولیت ها باید انقلابی عمل کنند.
موسوی لارگانی به تیزبینی و درایت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید به رهنمودهای ایشان اعتنا می شد، چرا که ایشان سال های متمادی است که بر کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.
وی افزود: برخورد جدی با غارتگران و اختلاسگران لازم است چرا که اگر از مدت ها پیش با این افراد قاطعانه برخورد میشد سرنوشت کشور این نبود که شاه سوءاستفاده برخی افراد از بیت المال باشیم.
موسوی لارگانی تصریح کرد: انقلاب به جهان صادر شد اما باید از خود بپرسیم سرانجام انقلاب های دیگر به کجا رسید و چرا نتوانستند پیروز باشند؟
موسوی لارگانی بیان کرد: دلیل به نتیجه نرسیدن انقلاب های دیگر رهبران آنها بوده است که با نزدیکی به دشمنان اصل مبارزه را فراموش کردند.
وی با بیان اینکه تا زمانی که این پشتوانه را داریم خدشه ای به نظام وارد نخواهد شد، خاطر نشان کرد: این انقلاب با رهبری و همراهی مردم فهیم، شجاع، دلیر و بصیر به راه خود ادامه خواهد داد.
موسوی لارگانی تصریح کرد: این مردم بودند که رای دادند و ما را بر صندلی ها نشاندند اگر خیانت کردیم باید پاسخگو باشیم.
وی افزود: از سطوح بالای مدیریتی تا شهرداران و دهیاران همه با رای مردم تعیین شده اند، مردم ولی نعمت ما هستند اما اگر قرار باشد هنوز هم به سختی با مسوولان ارتباط برقرار کنند و دسترسی آسان به آنها نداشته باشند از اهداف انقلاب دور مانده ایم.
موسوی لارگانی با بیان اینکه تواضع در برابر مردم ضروری است، افزود: مسوولان اگر با مردم ارتباط برقرار می کنند مشکلات حل می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این سخن امام خمینی(ره) که 'آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند' هر روز بیشتر اثبات می شود.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان فریدن با شرکت پرشور مردم و مسوولان برگزار شد. در پایان این مراسم قطع نامه قرائت شد و مردم با شعار مرگ بر آمریکا خشم خود را از استکبار به نمایش گذاشتند.
6026/9861
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.